Když jsme se zas dostali do kanceláře tak bylo 23:50. ,,Miku?!? To si nás vážně musel budit tak brzo?!?" Prskla jsem na něj. ,,Buď ráda že jsi tu dřív než ten *Alex*." Bránil se Mike. ,,Jak si myslíte že bude vypadat?" Zeptal se Jeremy. ,,Jak bude vypadat to nevím, ale pokud vzal tu práci dobrovolně tak se asi nebojí smrti...." Řekl Vincent. ,,Hej! Já tu práci dobrovolně vzala a smrti se bojím!!!" Křikla jsem na něj ale Vincent se jen zasmál. ,,A kde vůbec je? Už by tu měl být!" Řekla jsem. ,,No pokud je to on tak je za tebou...." Řekl Scott a já se hned otočila, a viděla jsem kluka co měl hnědé oči a oranžové vlasy, byl taky docela štíhlý. ,,A-ahoj j-já jsem A-Alex." Vykoktal ze sebe. ,,A-ahoj já jsem Lucy, Ten s tím otazníkem na ksichtě je Jeremy, Ten s tím telefonem místo hlavy je Scott, Ten co právě jí Jelly beans je Fritz, ten co nemá žádné vlasy je Mike, ta fialka s bílýma očima je Vincent a ta holka je Ema... Eh, vypadá to že jsi z nás asi nejnormálnější...." ,,Eh." Řekl trochu zmateně. Ale pak se zadíval na Vincenta. ,,EH, pane? Jak to děláte, že máte tak bílé zuby? Vy používáte hodně Colgate že?" Všichni jsem na to hleděli jak blázni a pak jsem řekla: ,,Jo a ještě bych ti měla představit Animatronici!" a šla ke kamerám a Alex hned za mnou. Prvně jsem ukázala pirate cove. ,,Tak tady za tou oponou je Liška jménem Foxy která ti chce ukousnout horní čelní lalok....." A podívala se na Mika. Pak jsem zapla kameru co je na podiu, už tam ale byl jen Freddy. ,,Tak tenhle ten roztomilí medvídek se jmenuje Freddy a chce ti zazpívat na pohřbě..." Pak jsem zapla kameru na záchodech. ,,Tady tohle je Chica a ráda vaří pizzu! Z jedem....(-.-") Pak jsem zapla nějakou kameru kde byl Bonnie. ,,Ach, Bonnie je roztomilí králíček co ti nechce ublížit! Málo...." A pak jsem zapla kameru kde byly vidět oči. ,,A tohle je Sparky je to pe-POČKAT COŽE?!?" Všichni hned vstali a šli se podívat na tu kameru. ,,On existuje!" Vyhrkl Vincent. Alex na nás jen hleděl jak na blázny.. ,,Můžete mi vysvětlit, co tak blbnete? Jsou to jen roboti..... Neinteligentní roboti.... Co ještě k tomu všemu baví děti-a vy se jich bojíte?" Zeptal se zmateně. ,,Když tě zrovna nechtějí nacpat do kostýmu-což by ti způsobilo smrt, tak se jich nebojíme..." Řekl znuděně Vincent. ,,A proč by nás jako chtěli nacpat do kostýmů?" Zeptal se Alex. Podívala jsem se na Vincenta a čekala jestli mu to řekne a nebo ne. ,,No, pro pomstu udělají všechno...." Řekl a vytáhl nůž a šel k němu. ,,Je to hra na kočku a na myš!" Řekl a nůž zas schoval a šel si sednout na židli. Alex jen polknul a šel si sednout na židli, kterou si přinesl. ,,Hodně štěstí nováčku!" Řekl ještě Vincent a pak se zas věnoval svému noži.
A vtom se spustil záznam:
Halo? Halo halo... Byl včera nějaký problém? Já vím blbá otázka asi ne... Ale dneska to bude jiné! Dávej si pozor hlavně na Foxyho. Dneska klidně může vyběhnout z pirate cove a... Asi si s tebou nechce zahrát šachy... Slyšel jsem, že prý tu už někomu ukousnul i čelní lalok... Ale to jsem jen slyšel. Taak hodně štěstí....
Když se záznam vypl tak jsem se podívala na Mika... Měl debilní výraz... Pak jsem si ho už nevšímala a pokoušela se věnovat práci.
ČTEŠ
Life is crazy 2
FanfictionPro začátek bych doporučila přečíst si jedničku... Jinak tohle pochopíte asi těžko:D. --- Po dlouhé době (tři měsíce-.-) se Lucy, Vincent a ostatní rozhodnou jet zase do Anglie. Samozřejmě dělat noční hlídače. Ale pizzerie se trochu změnila... Přiv...