Když se vzbudím tak první, čeho si všimnu je to že tu semnou není Vincent. ,,Kde ta fialová příšera zas je?" Pomyslím si a pak mě napadne, že je asi u Mika a Scotta-protože je to jediný pokoj s televizí:/. A tak tedy vstanu a jdu se podívat do pokoje Mika a Scotta. Ale tam není nikdo. A tak se tedy jdu podívat za Jeremym a Fritzem ale přes chodbu přeběhne Vincent s telefonem v ruce. ,,Můžeš mi vysvětlit, co zas blbneš?!?" Zeptám se ho. ,,Honím myš." Vysvětlí Vincent. ,,COŽE?!" ,,No Jeremy mě a ostatním stáhl pokemon go. ,,E-E Vincente! CHOVEJ SE JAK DOSPĚLÝ NÉ JAK 11-LETÉ DÍTĚ!!!" Prsknu na něj. ,,A co máš proti pokémonům?" ,,A co ty máš proti jehlám?!" Vincent nahodí naštvaný výraz, ale pak jeho telefon vydá divný zvuk: ,,To snad není možné! EEVEE!" Řekne a zas někam odběhne. Zakroutím očima a jdu do pokoje Jeremyho a Fritze. Když tam přijdu tak je tam jen Scott. ,,Ahoj Lucy pokud hledáš ostatní tak chytají pokémony." Řekne Scott. ,,Hm, jak jinak že? A proč ty nechytáš?" ,,Já nemám dotykáč já jsem na staré typy telefonů." ,,Aspoň někdo se nechová jak 11-leté dítě...." Odfrknu. ,,Ty pokémony musíš nenávidět co?" Zeptá se Scott. ,,Já proti ním nic nemám, ale ostatní by se už mohli chovat jako dospělí...." ,,To je fajn protože zrovna teď na Barrandově běží ten seriál!" Řekne Scott chytne ovladač a pustí to. ,,Co to?!? Ty si blázen! Vypni to! DĚLEJ!" Křiknu na něj. ,,Já myslel, že proti nim nic nemáš...." Nic neříkám a jdu do svého pokoje. ,,Nebudu s ostatníma chytat pokémony! A nebudu se ani dívat na ten animák! Ještě někde uslyším slovo pokémon a ten dotyční dostane po hubě!!!" Říkám a procházím kolem skupinky dětí a ten jeden říká: ,,pok" Ani to nedořekne a dostane ode mě facku. ,,Poker:/" Dopoví. ,,C-cože poker? Aha tak to pardon..." Řeknu a utíkám do pokoje. Když jsem v pokoji tak si lehnu do postele. Chvilku ležím, ale pak do pokoje vtrhne Vincent: ,,Zlato! Zlatíčko! Já tě mám tak rád, jsi jediné světlo mého života!" Konečně mi řekl něco hezkého! Pomyslím si. ,,Taky tě mám strašně ráda Vinny:3." Řeknu. Ale Vincent se na mě otočí z nechápavým výrazem a řekne: ,,Ale já mluvil k Pikachuovy:/" ,,COŽE? Ty sprosťáku!" Řeknu a hodím po něm polštář. Ale Vincent se mu vyhne a uteče z pokoje. Svůj polštář si naštvaně vezmu, dám si pod hlavu a pokouším se spát.
ČTEŠ
Life is crazy 2
FanficPro začátek bych doporučila přečíst si jedničku... Jinak tohle pochopíte asi těžko:D. --- Po dlouhé době (tři měsíce-.-) se Lucy, Vincent a ostatní rozhodnou jet zase do Anglie. Samozřejmě dělat noční hlídače. Ale pizzerie se trochu změnila... Přiv...