9.Fejezet: A harag vörös hálója

909 51 5
                                    

Marinette immár Feketeözvegyként indult neki a városnak. Amerre csak járt nagy pusztítást hagyott maga után. Mindent beborított a vörösen csillogó ragadós pókháló, melyet ő maga teremtett. Nyaklánca feketén ragyogott minél dühösebben pusztított. A lány fejében mérges hangok ordítottak:
"Pusztíts" "Végezz vele" "Ne hagyj senkit életben" "Tedd tönkre Feketemacskát"
Boldogan tett eleget a hangok kérésének, egyre agresszívabban rombolt, támadott meg embereket, s mindenhol az ő macsekját kereste. Léptei a város legnagyobb hoteljéhez vezettek. Szó nélkül felment a legfelső emeletre, s az ott nyivákoló leányzó mögé lépett. A szőkeség sikítozva ugrott hátra,mire Feketeözvegy sóhajtva lőtt a lány szájára egy kis hálót, hogy befogja a száját, majd megközözte, s magával hurcolta, fel a hotel tetejére
-Gyere elő cicus, akkor talán nem bántom a te kis cafkádat.-lógatta le Chloe-t a tetőről.
Macska épp időben toppant be, a szőkeség már zuhant is lefele ugyanis Feketeözvegy lehajitotta őt. A fiú röptében kapta el Chloét és gyorsan belökte az épületbe, majd visszatért az ellenségéhez:
-Marinette?-nézett rá döbbenten. -Halálfej téged is megfertőzött, hagyd ezt abba!
-Én Feketeözvegy vagyok és addig nem hagyom abba,amíg el nem pusztítalak téged és a szerelmet.-nevetett fel a lány, s egy jókora adag vörös hálót lövelt a fiúra.
Macska könnyedén kikerülte, majd a botjával hatalmasat csapott a gyomrába amitől ellensége meghátrált. "Hol vagy már Katica"-mormogta a fiú, mire a lány hangosan felkacagot:
-Még mindíg nem jöttél rá? Én voltam Katica. De azóta már sokkal erősebb lettem, hála a te szemétségednek. Igazán köszönöm.-mosolygott gonoszan.
Feketemacska döbbenten bámulta a lányt. "A Bogaram és a Hercegnőm ugyan az a személy, ez nem lehet!"-gondolkodtt a fiú. Feketeözvegy kíméletlenül ostomozta Macska minden porcikáját, aki még mindig nem ébredt fel a kezdeti sokkból. Rengeteg ütést nem tudott kikerülni,s ereje is fogytán volt. Nem mert ártani szerelmének, s ez látszott is rajta. Nem támadott, csak védekwzett,közben folyamatosan próbálta "felébreszteni" hogy önszántából üzze ki magából az akumát. A lány azonban rá se hederített, egy jól irányzott ütéssel úgy kupán csapta a szuperhőst, hogy az rögtön eszméletét vesztette.

*

Macska szörnyű fejfájásra és hangos harangszóra ébredt. Lassan nyitotta ki a szemeit, s nehezen hozzászokva a sötétséghez nézett körbe. Egy harangokkal teli gerendázott helységben találta magát. "Valószínüleg a Notre dame-ban vagyok"-gondolkodott el miközben próbált megmozdulni. Egy porcikája sem akaródzótt megmozdulni, lenézett magára,s azt látta, hogy vörös szálak ezrei fonódnak körbe a testén szorosan tartva őt.
-Ohh végre felébredtél?-lépett elő Feketeözvegy a sötétből, arcán megmagyarázhatatlan veszélyes mosollyal.
-Mit akarsz tőlem Bogárkám?-nézett Macska szemtelenül a lányra.
Feketeözvegynek nem igazán tetszett ez a hangnem, ezért egy jó erős csapással vágta gyomron Feketemacskát,aki erre hangosan felszisszent.
-Csupán nézd végig a műsort Cicuskám.-suttogta a lány közelhajolva Macska füléhez, majd visszament a sötétségbe. Pár perccel késöbb a lány visszatért, magaután húzva az eszméletlen, megkötözött Chloét, s a terem ablakához lépett.
-H..hé mit tervezel?-fehéredett le a fiú mikor meglátta hogy szerelme kinyitja az ablakot.-Kérlek ne csináld, tudom hogy ezt te sem akarod, csak Halálfej irányít, ne hagyd hogy befojásoljon!
Feketeözvegy dühösen közelített a fiúhoz majd egy hatalmas pifon csattant az arcán.
-Bizonyára akkor is Halálfej irányított mikor otthagytál engem és ezzel a kis libával kezdtél el enyelegni!-szemei megteltek fekete könnyekkel miközben a fiú arcába ordított. -Tehetek én bármit Adrienként és Feketemacskaként se fogsz engem szeretni!
Macska egy percig döbbenten nézett összetört társára, majd halkan motyogni kezdett: "Ez nem igaz"
-Mi?
-Tévedsz! Ezalatt a két hét alatt Katica mellett beleszerettem Marinette-be is. Hogy várhatod el, hogy most még Feketeözvegyet is szeressem?-ezzel mocorogni kezdett, s kicsit elörébb lendülve csókolta meg összetört barátját. Ajkuk forró találkozása mindkettükben bizsergést váltott ki, s hosszú ideig nem is akarták elengedni a másikat. Egy idő után Feketeözvegy meghátrált, s a fejét fogva remegve rogyott térdre. Egyik fele már kezdett visszaváltozni Marinette-é míg az akuma küzdött az irányításért. Kezdett gyengülni a hatalma. A macskát fogva tartó vörös háló is kezdett szétolvadni, mire a fiú a macskajajj-al elpusztitotta a rajta maradt fogvatartó hálót.Nem tétovázott, letépte Marinette nyakából a fekete láncot, s eltörte. A belőle kiszálló lila kis pillangó már készült megszökni, mire Marinette helyett már Katica állt ott, s yoyo-ja segítségével megtisztította a kis pillangót majd minden visszaváltozott a rendes alakjára.
-Bogaram!-mosolygott macska a vele szemben álló lányra.
Katica egy gyenge mosolyt erőltetett magára, mielött hírtelen összeesett volna. Macska hamar felkapta az eszméletlen lányt. Látta arcán az apró mosolyt ìgy megnyugodva tette le a földre,hátát a falnak támasztva. Gyorsan felkapta még Chloe-t és visszavitte a hotelbe, majd kollégájához sietett a Notre dame-ba. Az egész alig tartott pár percig, de mire visszatért a gyűrűje csipogni kezdett. Karjai közé vette Katica törékeny testét, s az első helyre vitte ami eszébe jutott:Haza az Agreste rezidenciára. Alig ért ki a templomból máris visszaváltozott Adrenné. Szerencsére senki sem látta az átváltozást, de még így is vigyázva haladt a városban. Már rég éjszaka volt, így senki sem tartózkodott az utcán.

 Már rég éjszaka volt, így senki sem tartózkodott az utcán

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Lehull az álarc (Félbehagyott)Where stories live. Discover now