10

437 77 2
                                    

Ahojté!
Keďže som včera (11.11.) mala narodky, povedala som si, źe sa darčeky musia nie len dostávať, ale aj dávať. A tak vám dnes dávam ako darček novú kapitolu z 2 storiek. Z tejto ('HOW TO FALL IN LOVE?') a z 'GIVE ME YOUR LOVE, JUSTIN!'.
Dúfam, že sa budú obe páčiť. :)

ZOEY

Akonáhle sme sa vrátili do domu, Molly sa na mňa doslova vrhla. Začala ma objímať, no keď zistila, že mám na sebe oblečenie premočené až na nitku, poslala ma do izby prezliecť sa. Len som na ňu vyplazila jazyk a odkráčala na poschodie do svojej izby. Cítila som sa ako malé neposlušné dievčatko, ktoré nechce počúvať svoju mamu.

V izbe som sa prezliekla do svojich šedých legín, čierneho trička, tmavomodrej mikiny na zips a na nohy som si natiahla chlpaté ponožky. Takto som sa pobrala naspäť do kuchyne. Pri stole sedela Emma s Molly priamo oproti nej a Justin sa opieral o kuchynskú linku.

S Justinom sme si venovali len jeden pohľad, no náhle som sklopila ten svoj mimo jeho očí a rýchlym krokom prešla ku stolu. Sadla som si zaň a začala popíjať zelený čaj, ktorý mi urobila Molly. Vraj, na zahriatie.

V miestnosti bolo ticho, pokiaľ nepočítam Emmino ťukanie gélových nechtov do dotykovej obrazovky mobilu a moje tiché odchlipkávanie z horúceho čaju.

"Deje sa niečo?" Opýtala sa náhle Emma, keď prestala písať.

"Ste akosi príliš ticho. Stalo sa niečo?" Opýtala sa a pohľadom prešla po nás všetkých.

"Premýšľal som. Dnes večer by sme si možno mohli urobiť menší 'filmový festival'. Čo na to poviete?" Na svojom chrbte som pocítila Justinov pohľad.

"To je skvelý nápad!" Zvískla Emma.

"Ja sa toho vášho 'filmového festivalu' nezúčastním. Musím ísť domov, mám tam mačku, ktorá sa sama o seba nepostará." Molly hovorila o svojej huňatej perzskej mačke, Kleopatre.

Jasné... akoby tá mačka bez nej nemohla dýchať! Je jasne vidieť, že Molly len uteká z bojiska a necháva ma tu samú.... Necháva ma tu samú bojovať proti Justinovi a odolávať jeho letmým dotykom, či sladkým bozkom, o ktorých by sa nikto nemal dozvedieť.

---------------

"Tak čo si pozrieme ako prvé?" Opýtal sa Justin, ktorý si 'strategicky' sadol do stredu gauča. Z pravej strany som sedela ja a naľavo od Justina sedela Emma, ktorá bola zatiaľ celkom zaujatá svojimi nechtami.

V rukách som stískala oblé tvary plastovej misky, ktorá bola celá horúca od čerstvého popcornu. Emma povedala, že sa tak nezdravého jedla ani nedotkne a tak celá miska zostávala na mňa a na Justina.

Prvý film, ktorý vybrala Emma bol romantický. Možno by sa mi aj celkom páčil, lebo ak mám povedať pravdu, ja mám romantické filmy vážne rada, no film ma celkom prestal zaujímať akonáhle sa Justinova ruka prvýkrát ocitla na mojom stehne. Počas niekoľkých minút sa 'nenápadne' rukou presunul na môj bok a späť. Bolo to pre mňa celkom príjemné, no musela som sa veľmi ovládať, aby som pod jeho príjemnými dotykmi nepriadla ako mačka.

"Musím si odskočiť na toaletu." Zašepkala Emm počas filmu. Justin len prikývol a Emma ihneď vybehla z obývačky.

"Máme pár sekúnd." Povedal Justin, no ja som sa len zamračila.

"Pár sekúnd na čo?" Opýtala som sa naspäť.

"Na toto." Justin si ma pritiahol viac ku sebe, až sa stretli naše pery a začali sme medzi sebou bojovať o prevahu. Jeho čin ma prekvapil, ale neodtiahla som sa. Dokonca som priložila svoju pravú ruku na jeho líce. Justin sa na to usmial do bozku.

How to fall in love?Where stories live. Discover now