Príjemné čítanie :)
ZOEY
"Ricky! Chloe!" Zakričala som na delfínov, ktorí si ma akoby vôbec nevšímali.
"Hej!" Skríkla som po nich a hodila im do vody jednu rybu. Ako ryba dopadla do vody, ihneď po nej skočili a čakali na ďalšiu.
"Teraz som vám dobrá, čo?" Opýtala som sa ich, no nečakala som od nich odpoveď. Sú to predsa delfíny. Ricky si len odfrkol a ja som sa pousmiala. Ruku som dala do vedierka a vybrala z neho ďalšie dve ryby, ktoré som im, každému jednu, hodila.
Náhle som pocítila, ako ma 'zaplavila' vlna prichádzajúca sprava. Všetko oblečenie, čo som mala na sebe bolo razom mokré. Studené! Otočila som sa čelom ku Rickymu, ktorý sa na mňa len 'usmial', s otvorenými ústami mi tak ukázal jeho dokonalé zuby.
"Ty!" Skríkla som po ňom, napomenula som ho so vztýčeným prstom a on nahodil doslova previnilý pohľad, s ktorým sa potom ponoril pod hladinu vody. On sa na mne zabával, zatiaľ čo ja som tu drkotala zubami od zimy.
"Blbý delfín!" Zavrčala som po ňom a postavila sa na rovné nohy. V rukách som si začala žmýkať svoje tričko a legíny.
"Zlý deň?" Spoza môjho chrbta sa ozval ten známy hlas. Takmer ihneď som sa otočila tvárou ku osobe, ktorá ma vyrušila.
"Troy." Povedala som nahlas jeho meno a on sa slabo uškrnul.
"Tak trochu." Odpovedala som na jeho predchádzajúcu otázku.
"Dnes ti to vážne pristane. Myslím, pekná podprsenka." Pohľad mi spadol na moje prsia. Keďže som mala mokré tričko aj športovú podprsenku, presvitali moje vztýčené bradavky. Ruky som si ihneď obmotala okolo svojho hrudníka a tak zakryla svoje prednosti.
"Tak, kde si dnes nechala svojho zajačika?" Opýtal sa ma drzým tónom a ja som nad ním pretočila očami.
"Myslíš Justina?" Opýtala som sa naspäť.
"Presne toho."
"Neviem kde je." Povedala som jednoducho.
"Nevieš?" Opýtal sa s nadvihnutým obočím.
"Neviem. Nezaujíma ma to. Momentálne mi to je úplne jedno." Vysvetlila som a rýchlym krokom som ho obišla.
Nevedela som kde dnes Justin je, ani čo robí, pretože som ho od rána nevidela. Akonáhle som vstala, začala som sa chystať do práce a z domu som odišla skôr, než Justin stihol vstať.
"A-ha. A čo robíš dnes? Po práci?" Opýtal sa Troy. Stále kráčal za mnou a ja som cítila jeho pohľad na mojom zadku. Po jeho slovách som zastavila svoju chôdzu a náhle sa ku nemu otočila tvárou v tvár.
"Ty si nedáš pokoj, že?" Opýtala som sa a on s úsmevom na tvári pokrútil hlavou. Hlasno som si povzdychla a pohľadom prešla cez celé okolie.
"Zoey, jedno rande." Pozrel sa na mňa pohľadom, aký som na ňom ešte nikdy nespozorovala. Jeho oči sa jasne zafarbili do žiarivej modrej farby mora. Boli celkom podmaňujúce. Akoby ma nimi chcel ovplyvniť a... podarilo sa mu to.
"Jedno rande?" Zopakovala som v otázke a on prikývol.
"Dobre. Ale potom mi už konečne dáš pokoj! Príď pre mňa dnes večer, o siedmej. Budem čakať." Povedala som jasne a odkráčala som šatne zamestnancov, kde som si sadla na drevenú lavičku a hlavu si dala do dlaní.
Náhle som pocítila niečo ako pocit viny, nevery. A to všetko voči Justinovi. Len preto, že som sa niekoľkokrát vyspala s Jusitnom som mala pocit, akoby som ho s Troyom mala podviesť. Potom som si však spomenula na jeho včerajší telefonát s Emmou a moje pocity 'nevery' ma celkom prešli.
YOU ARE READING
How to fall in love?
FanfictionLásku si nevyberieš. Príde sama, no často práve v tom najnevhodnejšom čase a najnevhodnejšej situácií. Bude to tak aj teraz? *Publikácia: 17.4.2016* -Lucy:)