16

429 85 5
                                    

Príjemné čítanie :)

ZOEY

Musela som sa vzchopiť, pozbierať všetky sily a vymaniť svoje telo spod toho Justinového. Nemyslela som si, že tá 'hora svalov' váži až toľké kilá. Bol doslova ťažký, ako prasa.

"Justin!" Zavrčala som jeho meno, keď som sa spod neho konečne vyhrabávala. Postavila som sa na rovné nohy a oprášila si šaty. Môj pohľad spadol na Justina, ktorý sa váľal na zemi. Prevaľoval sa zo strany na stranu a ja som nevedela, čo s ním urobiť.

"Dúfam, že budeš spolupracovať. Inak ťa nechám spať celú noc vonku na verande, pred dverami." Zasyčala som po ňom a čupla si ku nemu. Podobrala som ho pod lopatku pravej ruky a s celou Božou pomocou som ho vytiahla na nohy. Všetka jeho váha však bola zavesená na mne a ja som len so zamračeným výrazom tváre a zaťatými zubami hlasne vrčala.

Dovliekla som ho do obývačky a tam som ho zvalila na gauč. Ešte som sa vrátila zatvoriť vchodové dvere. Keď som prišla naspäť do obývačky, Justin sa rozosmial a ja som nevedela čo s ním urobiť. Zapchať mu ústa? Alebo ho rovno zabiť?!

"Justin, neštvi ma! Snažím sa niečo vymyslieť." Poslednú vetu som si zamrmlala viacmenej pre seba.

"Zo-Zoey. Zoey." Justinov smiech sa utíšil a začal dokoliečka opakovať moje meno.

"Keby si mi teraz radšej vysvetlil, prečo si sa tak doriadil." Pokrútila som nad ním hlavou.

"Zoey." Znovu zopakoval moje meno.

"Už mlč!"Zhúkla som po ňom a svoju hlavu si zložila do dlaní.

-----------

Mohlo byť pár minút po polnoci, keď Justin konečne zaspal na gauči a ja som sa ani neunúvala dostať ho do postele. Nepotrebovala som predsa, aby sa znovu zobudiť a robil caviky, ako malé dieťa.

Tento večer bol úplne šialený. Najskôr milý Troy, ktorý by ma najradšej celú vybozkával. Potom opitý Justin, ktorý sa mi vešal okolo krku a nechcel sa ma pustiť. Hrôza.

Justina som ešte nakoniec prikryla teplou dekou a nechala ho spať. Ja som vyšla na poschodie, do svojej izby, kde som sa zatvorila. Vyzliekla som zo seba všetku tú maškarádu a prezliekla sa do svojho pohodlného pyžama. Teda, do voľných šortiek a trička. Už som si len vyčistila zuby, opláchla tvár a celkom unavená a vyčerpaná zaľahla do svojej mäkkej postele.

-----------

Zobudila som sa na šteklenie na mojej pravej nohe. Na členku. Ihneď som otvorila oči a odkryla zo seba perinu.

"Justin!" Zhíkla som, keď som zbadala Justina, ako sa pomaly, ale isto plazí zo zeme hore, na moju posteľ.

"Zoey, musel som za tebou prísť. Potrebujem ťa. Potrebujem ťa viac ako čokoľvek." Priznal. To už ležal vedľa mňa na posteli a túlil sa k môjmu telu.

"Záleží mi na tebe." Zašepkal mi Justin do vlasov.

"Aj mne na tebe záleží. Znamenáš pre mňa viac, než by si mal. Viac, než len priateľ mojej sestry." Odpovedala som mu a on sa slabo zasmial do mojich vlasov.

"Keby ti na mne záležalo aspoň z polovice tak, ako mne na tebe, nešla by si s Troyom na rande."

"Žiarliš." Poznamenala som tichým hlasom, akoby nič.

"Dofrasa!  Zoey! Čo má on a ja nie?! Čo má on, že si s ním vyjdeš na rande a o mňa pomaly ani nezakopneš!" Zavrčal po mne a sadol si.

"To nie je pravda. A ty?! Si predsa Emmin priateľ." Pokrútila som nad ním hlavou.

How to fall in love?Where stories live. Discover now