capitolul 18

62 7 7
                                    

Era Axel. După ce şi-a cerut scuze pentru mai devreme m-a întrebat dacă vreau să mergem la lac.
Ploaia trecuse așa că puteam merge liniştiţi.
Am anunţat-o pe mama si am plecat.

-Ai chef de o baie?(Axel)

-Cum?(eu)
Nu apuc să continui propoziţia deoarece sunt aruncată în lac de Axel.
Sare şi el şi începe să mă stropească.

-Să vezi ce-ţi fac dacă nu încetezi!(eu)

-Să văd!(Axel)
În loc să se oprească începe să mă stropească mai tare.

              Peste o lună...

Stăm şi ne uităm unul la altul. Îmi pun capul pe umărul iar el tresare.

-Scuze pentru asta...(eu)

-Nui nimic...e okay...(Axel)

-Nu...te deranjează..?(eu)

Nu zice nimic...
Îşi ridică capul şi se uită la cer. Un cer plin de stele... De obicei nu prea acord atenţie lucrurilor care mă înconjoară dar acum pare să fie altfel..
Aş putea zice...că...am fluturi în stomac dar cred că aş zice adevărul doar pe jumătate..
Ideea e că Axel mă face să mă simt bine. Ţin foarte mult la el şi uneori mă face să roşesc...dar cu toate ăstea îmi este ca un frate...

Se ridică de pe bancă şi mă ia de mână.

Mă uit confuză la el. Ce la apucat așa dintr-o dată?

Se apropie de mine din ce in ce mai mult. Îşi lipeşte buzele de ale mele formând un sărut.
Rupe sărutul şi lasă capul ȋn jos ruşinat. Pentru o secundă mi- a venit să ulru la el, să dau în el pentru ce a făcut dar decid să văd ce are de zis...

-Scuze..(Axel)
Vrea să plece dar îl prind de mână.

-Am...nevoie de o explicaţie..(eu)

Stă în continuare cu capul in jos.

-Ai de gând să ridici capul ălă și să îmi zici de ce m-ai sărutat...?(eu)

Nu zice nimic...
Ia o gură mare de aer și iși ridică capul astfel privirile noastre întâlnindu-se.
Se uită timp de câteva secunde la mine apoi zice...

Heyy iar vă las in suspans. Aştept comentarii cu ce credeţi că îi va zice Axel Mayei.

Rebel Love StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum