capitolul 2

259 17 4
                                    

Ajungem acasa, jumate din noi beti. Urc in camera, ma trantesc in patul moale si ma uit la ceas, 01:20 "perfect"!!
Bine macar ca mai am aproape o luna de vacanta.
Merg sa fac un dus apoi ma imbrac in pijamalele mele cu Batman(da am si eu pijamale cu Batman, tata a insistat) si ma aruncunc in pat.

din perspectiva lui Ronnie...

Tot nu pot crede cum au trecut anii. Parca acum am cunoscuto pe Rais. Era asa mica....
Tin minte cand a stat la mine din cauza ca Andy era obligat sa se casatoreasca cu Juliet....
Dar o inteleg....era doar geloasa. Daca ajungi sa o cunosti vei sti ca e o persoana minunata.

Din perspectiva Mayei....

Stau si ma uit pe pereti...
Da...n-am somn...

Ma ridic din pat si ies pe balcon. E cald si placut pentru 2:00 dimineata.
Ma imbrac intr-o bluza lunga, larga, gri , o camasa rosie in carouri si niste blugi negri taiati. In picioare aleg niste tenesi albi.
Deschid usor usa si ies afara.
Imi pun castile in urechi, dau drumul melodiei mele preferate : Rebel Love Song si pornesc la plimbare.

Am ajuns langa un lac unde lumina lunii bate perfect, luminand locul.
Ma asez pe mica bancuta de langa lac si astept....ce astept? Nici eu nu stiu.
Ideea e ca este ciudat. Ciudat sa fi fiica renumitului rockstar Andy Biersack si sa nu poti canta.

Adica da...pot canta dar doar la chitara exact ca mama, Jake, Jinxx si altii...

Simt cum cineva se aseaza langa mine. Ma intorc vrand sa vad cine e si vad un baiat brunet, ochi caprui si piers in nas.

-Buna(el)

-hey(eu)

-frumos par!
zice razand

-merci cred.(eu)

-haha, da era un compliment in caz ca te intrebai. Serios chiar imi place nuanta de roscat.(el)

-....(eu)

-Sunt Drew.

-Maya incantata.(eu)

-la fel.(Drew)

-e deja tarziu... Ar trebui sa plec.(eu)

-te conduc?(Drew)

-nu e nevoie. Merci mult. Pa!
zic zambind si facandu-i cu mana.

-pa...(Drew)

Din perspectiva lui Drew...

O vad cum se indeparteaza, pana la urma disparand...
Maya... Ce nume frumos...

Din perspectiva Mayei...

Deschid usor usa pentru ca nu vreau sa trezesc pe nimeni. O inchid si cand vreau sa urc scarile...

-unde ai fost?(Russell)

-afara....(eu)

-la ora asta?(Daniel)

-da...(eu)

-ce ma fac cu tine?(Alex)

-bai da voi nu aveti somn de ma luati la interogatoriu?
zic razand

-pai nici tu nu aveai...(Russell)

-tu de unde sti?(eu)

-am auzit cand ai inchis usa...(Daniel)

-voi auziti si o musca chiar daca e galagie...(eu)

-ba nu...(Alex)

-nu esti tu prea silentioasa.(Daniel)

-ba sunt!(eu)

Le scot limba(da stiu "foarte matur") si urc in camera. Ma schimb iar in pijamale si ma pun in pat.

hey hey...stiu...dinnou nu e cine stie ce. E mai greu acum caci nu prea am idei. Sper totusi sa va placa.
va iubesc pa!
ps: in poza e Drew

Rebel Love StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum