Jay
Minął już miesiąc od kiedy ,,Ocaliłem" świat przed zagładą, ale na co mi to skoro nikt o tym nie wie, a ze mnie to co najwyżej sobie kpią. Nagle usłyszeliśmy, że ktoś nas woła zza Perły. okazał się to jest listonosz z pocztą dla nas. Ja już wiedziałem, że to co będzie dla mnie to nic miłego.
Nya
Jak usłyszeliśmy listonosza to ja i cała ekipa pobiegliśmy do niego. Listonosz miał dla nas dwie torby poczty. Pierwsza była z listami od fanów, a w drugiej listy i paczki od rodziny i przyjaciół.
C -Ej Nya co dostałaś, bo ja list od taty?
N - Ja i Kai dostaliśmy paczkę od Ronina ze Stiixu.
Z - A ja dostałem nowe części do Pixal.
N - A ty Jay co dostałeś?
J - N-Nic takiego, chyba wrócę na Perłę.
Zorientowałam się, że Mistrz Błyskawic nie był ze mną szczery więc poszłam za nim. Na korytarzu zobaczyłam jeden z dwóch jego listów, który był odwary.
Jay z przykrością zawiadamiamy, że twój ojciec nie żyje. Jednakże za jego prośbą odziedziczasz po nim jego majątek, dom oraz łódź. Adres domu i port w, którym jest przycumowana łódź jest na odwrocie listu, a klucz jest razem z tym listem w kopercie. Dziękuję.
Już się nie dziwię czemu nie chciał z nami o tym gadać. Gdy tylko weszłam do jego kajuty to ujrzałam go smutnego czytającego drugi list. Jak tylko go przeczytał to szybko schował do kieszeni i spojrzał na mnie całkiem rozbity.
J - Coś się stało Nya?
N - Właśnie chciałam zapytać o to ciebie. Przykro mi z powodu tego listu, który dostałeś.
J - Jednak ten parszywy Dżin mnie nie okłamał. Najgorsze jest jednak to, że teraz oprócz was i moich przybranych rodziców nie mam nikogo.
N - A co jest w tym drugim liście?
J - Nic takiego, ale teraz muszę się czymś zająć.
Po chwili zorientowałam się, że Jay miał przy sobie ukrytą walizkę z szyfrem z, którą chciał gdzieś wyjść. nagle usłyszeliśmy alarm. Jay schował walizkę i dobiegł do reszty.
SW - Ninja ktoś włamał się do labiryntu Hirosziego.
J - A co zostało skradzione?
SW - Co jest najdziwniejsze nic. Ten ktoś włamał się tam do specjalnej bazy danych. A więc musimy się dowiedzieć czego on tam szukał.
K - Ninjaa Go!
CZYTASZ
Ninjago - Sekrety Błyskawicy
FanfictionAkcja dzieje się pomiędzy 6 a 7 sezonem ninjago. Po walce z Dżinnem Jay czuł się jak bohater choć nikt oprócz Nyi o tym nie wiedział, jednak ninja zaczyna dziwić to, że ich przyjaciel dziwnie się zachowuje po otrzymaniu tajemniczego listu. Reszty d...