Czasami mam już dość tej sławy. Gdziekolwiek pójdę wszędzie są moi fani. Ja nie mówię, że ich nie lubię, bo ich kocham ale czasem po prostu mam dość. Ach no tak zapomniałam się wam przedstawić. Jestem Łucja Szymańska. Ale tutaj w Londynie jestem znana jako LucyX. Pewnie zapytacie czemu jestem w londynie a mam polskie imię i nazwisko? To bardzo długa historia. Miałam 10 lat. Jako że była gwiazdka jechałam z rodzicami do babci na obiad. Wzięłam gitarę i wyszliśmy. W pewnym momencie idąc zauważyłam, że moich rodziców nie ma obok. Bardzo się przestraszyłam. Z oddali zauważyłam ławkę. Usiadłam na niej i zaczęłam płakać. Po godzinie trochę się już uspokoiłam. Wzięłam gitarę, zaczęłam grać i po cichu podśpiewywałam świąteczne piosenki. Po jakimś czasie usłyszałam jak ktoś klaszcze. Oczywiście przestraszyłam się i przestałam. Wtedy podszedł do mnie jakiś łysy pan na oko miał 33 lata. -Co się stało mała? - zapytał mnie z troską w głosie. -J-ja się zgu-zgubiłam i n-nie wiem gdzi-gdzie są m-moi rodzice.- wyjąkałam przez płacz. -Może pomogę ci ich poszukać? - Zapytał mnie ten pan. Ja tylko pokiwałam głową na tak i wstałam z ławki. -Jak masz na imię ?- zapytał mnie. -Ł-łucja. -odpowiedziałam. -Ja jestem Remek.- I właśnie w ten sposób poznałam Remka. Pomógł mi szukać rodziców. Niestety ich nie znaleźliśmy. Remek przygarnął mnie do siebie. Tam poznałam jego żonę i syna Dominika. Jest tylko rok młodszy ode mnie. Ale wracając do tego czemu jestem w Londynie. Remek był i z resztą nadal jest producentem wytwórni płytowej MyMusic. Zaproponował mi żebym założyła kanał na youtube i tam zamieszczała filmiki jak coveruje piosenki. Oczywiście się zgodziłam. Po trzech latach nagrywania dostałam maila od jednej z największych wytwórni na świecie. Pytali się czy nie chciałabym przeprowadzić się do Londynu i tam rozpocząć swoją karierę piosenkarki. Na początku się nie zgadzałam. Czemu? Bo nie chciałam rozstawać się z Remkiem i Dominikiem. Jednak Remek namówił mnie na to. Powiedział, że to dla mnie ogromna szansa i, że nie mogę jej zmarnować. Umówiłam się z nim, że jak za dwa lata nadal będę chciała być w Polsce to wrócę do niego. Tak właśnie zaczęła się moja historia.
------------------------------------------------
Cześć! Tutaj autorka. Mam nadzieję, że prolog wam się spodobał! Jeżeli wam się podobało to chętnie przyjmę gwiazdkę i komentarz :D. Do następnego! Bajooo!