*Perspektywa Artura*
Spałem sobie spokojnie w łóżku a tu nagle co? Oczywiście ten głupi przedmiot zwany budzikiem musi zacząć się drzeć! Tylko po co go nastawiłem w wakacje? Ehh... nieważne. Pójdę zjeść śniadanie. Na dole zastałem Jeremiego.
-Co ty jeszcze robisz nie ubrany?-zapytał mnie
-A co?
-Przecież na 15 minut jedziemy do Poznania do Remika!
-O jezuu zapomniałem!
-Debil hahah
Ten głupek zaczął się ze mnie śmiać! O niee tak nie może być. Zemszczę się. Ale najpierw pójdę się ubrać. Po naszykowaniu się od razu musieliśmy jechać więc przełoże tą zemstę na później.*1 godzinę później*
Jesteśmy już pod drzwiami MyMusic.
-Cześć dzieciaki! Sylwie już są.
-Hej Remik
Przywitaliśmy się z wszystkimi i czekaliśmy aż Remik opowie nam o co mu chodzi.
-No więc zebraliśmy się tu, abyście dowiedzieli się o super wydarzeniu! Uwaga, uwaga... za dwa tygodnie organizujemy kolejny Young Stars Camp! Na którym będziemy mieli suuuuper gościa!Strasznie się ucieszyłem bo uwielbiam YSC i zastanawiałem się kim będzie ten gość ale Remik nie chciał nam nic powiedzieć.
Po powrocie do domu postanowiłem wejść na social media i sprawdzić co jest tam nowego. Okazało się, że moja "Crush Girl" - Lucyxx dodała nowy cover! Pewnie dziwi was to, że mam crush girl ale jakoś tak wyszło. Jest bardzo utalentowana i meeega śliczna. Dodała cover "Stay with me"(W mediach jest ten cover w wykonaniu "bohaterki") Koooocham tą piosenkę a w jej wykonaniu jest jeszcze lepsza. Polajkowałem i udostępniłem go, co zawsze robię z jej filmami.
*Perspektywa Łucji*
To już za tydzień! Przeprowadzam się do Polski do mojego przyjaciela Remka! Już nie mogę się doczekać! Będę z nim na wyjeździe na Young Stars Camp jako gość specjalny. Moi fani nie wiedzą, że jestem z polski więc. .. może być ciekawie. Będę tam od początku ale "ujawnię sie" dopiero szóstego dnia na konkursie talentów.
------------------------------------------------------------------
Gitara Siema!!! XD Baardzo wam dziękuję za gwiazdki i wyświetlenia pod tamtymi rozdziałami. Do zobaczenia!! ♡♥♡♥