A doua zi de dimneata....
Minunatul meu vis este spulberat atunci cand razele soarei se plimba pe fata mea, eu trezindu-ma nervoasa din cauza pasarilor care imi canta la geam si ca sa fie perfect in urmatoarea secunda cad din pat.Mda ce pot sa zic decat ca trebuie sa dau cu aspiratorul mai des.
Ca sa nu fiu singura trezita inconfortabil ma duc tip-til in bucatarie si i-au doua tigai,ajung in mijlocul casei si incep sa bat din tigai pana aud bubuiturile dorite adica baieti au cazut din pat,in urmatoarea secunda ma vad inconjura-ta de cei 7 nervosi asa ca ma infig la propriu cu unghiile in covor dar nu rezist prea mult ca Edward ma arunca pe umar ca pe un sac de cartofi si ma duce in camera mea.
E(Edward):"O sa platesti pentru asta".Si sare in pat in timp ce ma gadila dar eu nu reactionez absolut de loc."De ce nu razi?Y:"Pentru ca mi-ati intrerupt concertul!"Si plec in baie prefacandu-ma nervoasa in timp ce Edward se prapadea de ras,dupa ce am facut un dus am iesit din baie Edward fiind acolo eu inca prefacandu-ma nervoasa.
E:"O haide!Doar nu esti suparata!"
Si plec in bucatarie unde cei 6 imi devorau frigiderul la propriu.
Y:"Sper ca mai ramane ceva si pentru clatite"imediat cum au auzit cuvantul clatite au lasat balta tot ceea ce faceau si s-au pus la masa ca niste copii cuminti ce nu erau.
Dupa ce am facut clatitele,le-am mancat,si i-am pus pe baieti sa ma ajute l-a strans ei au plecat deoarece mancarea de om nu le era deajuns si ca sa nu faca vreo tampenie s-au dus sa vaneze ceva animele,eu si Edward ramand impreuna.
E:"Stii ca nu trebuie sa o faci daca nu vrei,nu?"
Y:"De unde stii ca nu vreau sa o fac?"
E:"Iubito,te cunosc bine,si sunt vampir,iti simt frica,dar poti sa spui si nu,baietii vor intelege."
Y:"Nu,o voi face adica vom putea ramane impreuna pentru tot deauna..."
E:"curajoasa mea"
In sec urmatoare i-a sunat pe baieti anuntandu-i ca am decis sa ii ajutPeste 3 zile
Aveam emotii....imi era frica de ce v-a avea sa se intample in cateva ore...dar din moment ce am acceptat nu mai e cale de scapare
Edward a venit de dimineata la mine sa ma vada,fiind vampir avea o legatura foarte stransa de sufletul meu asa ca ma simtea agitata...
E:"Hey,pitic,cum esti?Te-am simtit cam agitata si am venit sa te calmez..."spune in timp ce ma saruta pe frunte
Y:"Abia astept sa se termine...ma simt mai bine ca tu esti cel care ma v-a musca de gat"
E:"Despre asta....nu eu o voi face,ci varul meu fiindca are un rang mai mare decat mine pentru ca e mai "batran" ca mine...dar stai calma voi fii chiar langa tine,ok?"
Y:O...k..."stiam ca nu v-a fi bine,la cum il stiu pe Edward,ma rog ca rudele lui sa nu fie la fel ca el
Dupa cateva ore
Timpul transformarii a sosit,Edward a zis sa port o rochie rosie,mai mult pentru el.Baietii erau agitati ca si cum ar stii ceva...dar nu mi-au spus...
Eram cu toti acasa la Edward impreuna cu o vrajitoare batrana care ne v-a spune pe pasi ce trebuie sa facem in timpul transformarii,totul era pregatit,mai lipsea doar varul lui Edward
Cu toti eram in living pe canapele,cand E a primit un telefon:
-Aolo,da eu sunt...cum adica numai poate veni...?of..multumesc ca m-ati anunțat...o zi bunaY:"Edward ce s-a intamplat?Cine nu mai vine?"
E:"Varul meu...originalii i-au oprit calea nu poate sa pleca din Tarumul lui"
YOU ARE READING
Fara Vise
SonstigesO fata simpla reuseste sa isi piarda familia intr-o fractiune de secunda,ramand doar ea si fratele ei,aceasta in ultimul an de liceu face cunostinta cu un vampir de care ajunge sa se indragosteasca... Ea devine un nou nascut intr-o seara in care tre...