Surpriza

135 6 0
                                    

Capitolul VII

Tocmai am ajuns la spital sa o scot pe Bety, dar mi-a venit o idee, sa ii fac o petrecere surpriza chit ca am fi doar eu, ea Justine,Edward si Ana.Dar va fi o surpriza cu prieteni ei au familia ei, pt ca de eu si Justine de azi suntem familia ei.

Ok cum am zis mai sus am sunat-o pe Ana si i-am zis mearga sa cumpere mancare si sucuri, dupa l-am sunat pe Edward sa mearga sa o ajute cu cumparaturile pt ca doar eu si el aveam deocamdata masina, iar la sfarsit l-am sunat pe Justine sa decoreze casa pt petrecere si sa ii astepte pe Ana si Edward, si l-am anuntatca atunci cand plec ajung am sa clacsonez fiind ca acesta era semnalul de '' am ajuns'' iar ei trebuie sa se ascunda.

Dupa ce am terminat de anuntat pe toata lumea m-am indreptat spre salonul lui Bety si am externat-o cat mai repede posibil fiind ca murea sa ii vad fata atunci cand vor sari in sus si vor stiga SURPRIZA!

Drumul a fost linistit nici una nu a zis nimic, Bety avea capul rezemat pe geam si privea in gol, poate gandinduse la toata viata ei si cum am ajuns impreuna.

Intr-un final am ajuns in fata casei mele si am clacsonat, Bety se uita nedumerita la mine dar nu i-am zis de ce am clacsonat doar am luat-o de mana si ne-am indreptat spre usa.

Cand am deschis usa au sarit in sus cu toti si au strigat surpriza, Bety a ramas muta de fericire.L-am vazut pe Justine cum se indreapta spre ea si o imbratiseaza :

-Mi-a fost asa de dor de tine, credeam ca ai murit odata vu mama si tata.
-Si mie mi.a fost dor de voi!!
-Oooo!!sunete scoase de prieteni nostri care erau in spate si mai aveau impic si plangeau.
Atunci i.am luat pe toti 4in brate si am format o mare impratisare.

Nu am mai stat mult si am început petrecerea.
A fost foarte distractiv, ne-am jucat Adevar sau Provocare, fiecare primind provocari din ce in mai nebune.Justine a fost provocat sa se urce pe acoperis si sa strige ca este nebun ,Edward sa coboare de pe acoperis pe sanie (noroc ca era sania de metal si ca i-am pus o casca in cap ) Bety sa mănânce 4 oua crude, Ana sa se vopseasca in cap verde, iar eu sa ma vopsesc albastru aprins.

Dupa multe provocari nebune si filme de comedie si groaza, am decis sa doarmă la mine Ana si Edward ca sa nu ne plictisim am intins paturi pe jos unde am dormit toti 5.Dar nu am dormit prea mult din cauza chicotelor fetelor care mai mult ca sigur vb despre mine si Edward ,si din cauza bumurilor care se auzeau din videourile cu curse de masini ale baietilor.

In poza de la medie ar trebui sa fie Jasmine dupa ce sa vopsit.

Hey tuturor stiu ca nu am mai postat de ultima dar am avut scoala antrenamente nu am avut inspiratie si recunosc ca am avut putina lene in mine...

Ok. ..Aici aveti noul capitol ne vedem in urmatorul capitol :*

Bye!

Fara ViseWhere stories live. Discover now