Capitolul VIDin perspectiva Jasminei ;
Tocmai am ajuns la şcoală ,asa ca ma întrept spre Ana care spre surprinderea mea era singura, deobicei era cu Bety. Dupa fata pe cărei avea parea foarte trista.
-Hey Ana ce sa intamplat, plângi cumva?
-...pai in weekend Bety s-a dus cu parinti ei la bunici(P.S. am uitat sa memtionez ca este adoptata ) iar in drum spre casa au avut un accident. ..parinti au murit dar ea nu...inca. ..La auzul acelor vesti am simtit cum imi fuge pământul de sub picioare .Nu am mai stat pe ganduri si am plecat spre spital impreuna cu Ana.
Cand am ajuns la spital sictirita de la receptie nu a vrut sa ne dea drumul pana cand Ana sa enervat si mai aveam impic si îi sarea la gatul dansei :
-Usurel fetita,prietena voastra e la etajul 3 camera 269!
-Multumim! Raspund eu politicos in timp ce Ana ii arunca priviri urate.Eu si cu Ana am luat liftul pana la etajul 3.Acolo am vazut-o pe Bety intinsa pe pat cu perfuziile in mana, cand a intrat doctorul:
-Voi cine sunteti?
-Prietenele ei.raspunde Ana inaintea mea.
-Este bine?intreb ingrijorata
-Este in coma, a pierdut mult sânge, are sanse de 90% de a trai, asta bineinteles daca ii vom gasi un donator compatibil.
-Ma ofer eu.spun urmata de Ana. Si eu!
-Perfect haideti sa va facem analizele!*dupa 15 min *
Din perspectiva Anei
Tocmai ce am terminat de recoltat sangele acum astept la usa sa iasă si Jasmine.
Jasmine iesea pe uşa cu mana pe pansament albita la fata, urmată de o asistenta.
-Are annezie? Intreaba asistenta.
-Sigur ca nu! De ce?
-Nu isi aduce aminte de sora ei, Bety...Atunci ochi verzi-galbeni ai Jasminei luceau, pe obrazul ei aluneca o lacrima.
Dupa 2 ore doctorul ne-a lasat sa intram in salonul lui Bety.
Jasmine a intrat dupa mine, usor emotionata ca de astăzi nu o mai vedea pe Bety ca o prietena buna ci ca pe o sora...
Am intart uşor in salonul in care se afla Bety, era intinsa pe patul de spital cu ochi inchisi adica dormea.Doctorul ne-a spus ca a fost o operatie destul de grea pt. Bety,asa ca se odihneste puţin.
Dupa câteva minute încare eu si Ana ne holbam la Bety,s-a trezit... se uita la mine confuza ma intreba de ce aveam o fata socata.
-Jasmine? Ce ai patit ?
Am vrut sa raspund dar Ana mia luat-o inainte :
-Bety, Jasmine s-a oferita fel ca mine sa doneze sânge pentru a-ti salva viata, dar doar Jasmine e compatibila cu tine. ..si cand vreau sa zic compatibila adica sunteti surori.Din perspectiva lui Bety
La auzul acelor cuvinte eram foarte bucuroasa fiindca parinti mei adoptivi murise numai aveam pe nimeni iar Jasmine imi era ca o sora mai mica, dar am avut si un mare soc.
Nu am zis nimic,doar mi-am indreptat pvirea spre Jasmine care deja plangea de bucurie ca ne-am reintalnit, asa ca ma-m ridicat sa o iau in brate.
*Dupa 3 zile*
Din perspectiva Jasminei
Astăzi am revenit la spital sa o externez pe Bety si dupa sa o duc acasă unde Justine o asteapata nerabdator...
____________________________________Hey, am revenit, acuzati-ma cu nu am mai scris de mult, dar acum am revenit.
Aici aveti si capitolul 6!!
Si nu uitati sa ma urmăriti!!
Bye! ! :* ;*
YOU ARE READING
Fara Vise
عشوائيO fata simpla reuseste sa isi piarda familia intr-o fractiune de secunda,ramand doar ea si fratele ei,aceasta in ultimul an de liceu face cunostinta cu un vampir de care ajunge sa se indragosteasca... Ea devine un nou nascut intr-o seara in care tre...