Tipul cel nou

189 10 3
                                    

Capitolul IV

Dupa cateva saptamani aparuse o fata nu tocmai cunoscuta in liceu.

Dimineata cum am intrat in curte era un tip umpic ciudat dar si dragut.Statea pe banca si asculta muzica rock.Imi placea foarte mult look-ul lui era simplu indreptat spre rock ...dar dupa acum ca ma uit mai bine eram imbracati aproape la fel un singur lucru ne diserentia acela era tricoul el il avea verde inchis iar eu rosu .Oricum nu am mai stat mult sa ma holbez la el deoarece se sunase si trebuia sa ma duc la ora de bio.
Ajung in clasa si ma duc la locul meu...cand intra profesorul insotit de...tipul nou.Si am aflat ca defapt il cheama Edward.
Profesorul il trimise sa ia loc in prima banca libera...iar aceea era langa mine...el se pare ca isi uitase cartea si leptobul asa ca am lucrat pe laptobul meu si dupa mi-a dat emailul lui si numele de facebook ca seara cand ajung acasa sa ii trimit proiectul la care am lucrat impreuna...

Gata si cu ziua asta..am plecat pe jos acasa si cand am trecut de un  bloc ....Am vazut...

____________________________________

Gata si cu acest capitol :))
Daca vreti sa aflati cea vazut Jasmine trebuia sa ma urmariti si veti afla cand voi posta urmatorul capitol.
Bye!! :*

Fara ViseWhere stories live. Discover now