*pov-Max*
Era trecut de miezul noptii, iar eu nu puteam dormii. Am decis sa ies sa ma plimb. Sigur e mai interesant decat tavanul dormitorului meu.
M-am dat jos din pat si m-am imbracat lejer cu o pereche de pantaloni de trening gri si un tricou verde. Mi-am luat ochelarii de pe noptiera si mi am asezat pe nas, desii nu prea ii port. M-am indreptat spre usa, dar boom...m-am impiedicat de skate-ul meu, pe care eu insumi il lasasem pe podea...well daca tot m-am imprastiat pe jos din cauza lui, hai sa il scot la o plimbare nocturna.
Astfel, incaltandu-ma, am iesit pe usa, iar un vant cald de vara m-a intampinat. Am pus skate-ul jos, urcandu-ma cu un picior, cu celalalt incepand sa imping la vale.
M-am tot plimbat aiurea pe strazile cartierului meu ascultand doar duritatea cu care rotile se invarteau pe asfaltul rece. Cartierul in care locuiam nu era tocmai unul bun pentru cei slabi de inima...i mean...foarte multe jafuri, violuri etc. De asemenea, aici se afla si majoritatea curvelor din oras, dar nu cele ca si mine. Sunt trei tipuri de panarame in orasul asta, fie femei, fie barbati. Unele/unii se prostitueaza de placere, altele, ca mine, pentru a face bani, multi bani, iar altele, cele mai joase specii de curve ever....sunt cele care se fut doar pentru o amarata de tigara, un leu ori mai stiu ce. De obicei 'astea' sunt neingrijite, urate, sarace, bataia de joc a oricarui muncitor de pe santier. Ei bine, eu, ca sii colegii mei, desii prestam aceeasi munca, suntem respectati, adorati si bine platiti. Plus ca avem conditii in care sa lucram,pe cand 'aia' se fut in spatele tomberoanelor, in case parasite, prin parcuri sau in spatele blocului. Eu sunt mandru de mine si de locul in care muncesc, a fost alegerea mea sa fac asta, nu m-a obligat nimeni, desii toata lumea are un inceput... .
Gandindu-ma la una la alta am ajuns in fata parcului din apropiere, asa ca am sarit bordura printr-un ollie simplu si m-am indreptat spre o banca. M-am asezat si mi-am scos pachetul de tigari Kent 8 si bricheta. Mi-am aprins o tigara, lasandu-ma pe spate. Astfel am inceput sa ma gandesc la inceputurile carierei mele si cum am ajuns cine sunt astazi, o cocota masculina, de 23 de ani, care sta intr-una din vilele pestelui sau, lucrand la cel mai mare club gay din oras....visul oricarui gay sunt eu. Totul a inceput cand, la varsta de 15 ani am ales sa fug de acasa cu iubitul meu, Tomy, datorita faptului ca mama a fost o curva, de unde rezulta ca nici in ziua de azi nu stiu cine imi e tata...daca e de aici din oras, poate m-am si futut cu el fara sa stiu..doamne. Tomy avea pe atunci 19 ani si era la acelasi liceu cu mine, eu fiind a 9-a, iar el a 11-a datorita repetentiei. Acesta locuia singur si intr-o zi mi-a spus sa vin la el acasa sa ne "uitam la un film", scuza aia veche, evident ca voia sa ma futa, asadar el a fost cel care m-a dezvirginat. Dupa mai multe nopti dormite la el, mama observand ca eu tot lipseam de acasa, si-a pus un 'iubit' de al ei sa ma urmareasca, afland unde ma duc noaptea. Nu inteleg nici acum de ce o interesa...i mean nu a facut niciodata nimic pentru mine, in fine, tipul acela i-a spus mamei si dupa intr-o seara, in timp ce eu eram cu capul in prohapul iubitului meu, soneria incepe sa sune ca mai apoi mama sa intre peste noi in casa, in camera. Imi aduc aminte cand mi-a zis ca daca imi place sa sug pula, nu mai am ce cauta acasa, ca " eu nu imi permit sa cresc asemenea specimene gay". Nu am suferit din cauza asta, ci datorita faptului ca Tomy s-a despartit de mine a doua zi, deoarece mama il amenintase cu moartea daca avea sa ma tina in casa lui, iar Tomy a facut asta fara sa regrete vreun pic sau sa ii para rau sau macar sa ma ajute cumva. Cu alte cuvinte am fost jucaria lui sexuala, batjocora lui, care ii indeplinea orice pofta, asta pentru ca il iubeam foarte mult, fusese singura persoana care imi oferise pana atunci atentie si ma facuse sa ies din casa, sa comunic cu ceilalti. Apoi am ajuns pe strazi, singur, fara banii or smth, asta pana cand Alexander a dat de mine, intamplator oferindu-mi un loc de munca ca si chelner la clubul lui. Ba mai mult mi-a promis si un loc unde sa stau.
Am acceptat oferta, deoarece aveam nevoie de bani. Am lucrat la acel club, ca si chelner, stiind din prima zi ca e un club gay. Vedeam toti acei barbati frumosi dansand pe mese sau pe scenele aranjate cu tot felul de zorzoane, vedeam barbatii cum salivau la trupurile aproape goale ale tinerilor, vedeam peste tot dorinta ce ardea in fiecare. Mi se tot propunea de catre clienti sau colegi de munca, sa urc sa dansez si eu, dar refuzam datorira timiditatii mele excesive. Unii barbati chiar imi faceau avansuri discrete, altii veneau si ma intrebau: "Cat ceri pe noapte?". Evident, unora le-am dat si palme pentru chestia asta pana m-am obisnuit.
O data, Alex m-a rugat sa dansez in locul unui angajat, caci era bolnav. I-am putut refuza pe toti, dar zambetul sincer al lui Alex si gandul ca el a fost cel ce m-a salvat de la cersit....m-a facut sa urc pe scena aceea si sa fac tot ce puteam sa iasa bine.
Tot ce imi amintesc dupa aceea este faptul ca Alex m-a tras de mana, undeva in spatele clubului, in aer liber si m-a sarutat. Evident ca m-am topit tot avand in vedere cat de mult il placeam pe Alex. Imi aduc bine aminte zambetul lui dragut si felul in care imi ciufulise parul.
Dupa mai multe seri in care am fost obligat de circumstante sa dansez, a inceput sa imi placa si chiar dupa venirea colegului bolnav am continuat sa o fac.
Tot mai multi barbati voiau sa se culce cu mine...dar eu il voiam pe Alex. Stiam ca nu m-ar fii refuzat, dar imi era rusine sa ii cer asta. Asa ca intr-o zii l-am asteptat in biroul lui doar intr-o camasa de a lui si boxeri. Evident ca dupa ce m-a vazut asa, intins pe biroul sau nu s-a mai abtinut de la nimic.
Dupa acea noapte fierbinte cu el mi-a propus sa o facem in trei cu un prieten de al lui, apoi in patru, apoi el doar sa se uite si eu sa o fac cu ceilalti doi si tot asa eu ajungand sa ma prostituez fara sa stiu. Alex facea bani pe chestia asta, iar dupa cateva partide mi-a marturisit, nu m-am suparat, deoarece imi placuse si Alexander impartise banii cu mine.
Asa am ajuns eu curva.
Am expirat si ultimul fum, aruncand chistocul pe jos. M-am pus pe skate si am continuat sa ma mai plimb putin prin parc, apoi intorcandu-ma acasa.
CITEȘTI
I can be your whore (yaoi/boyxboy)
RomanceI'm the boy you've been thinking about The one thing you can't live without I can be, I can be your everything I can be your whore I am the dirt you created I am your sinner And your whore...