Capitolul 6

110 5 3
                                    

*pov-Max*

-Stii ca e mult de lucru la club, iar sefu nu te plateste sa stai prin cafenele.

-Da Diego stiu, dar am si eu viata mea. Nu pot sa stau mereu la club.

-Viata ta? Esti patetic, Max. Daca nu era Alexander te futeai cu gunoierii acum.

-Pa.

Inchid telefonul, aruncandu-l in pat. Cateva lacrimi incep sa imi curga pe obraz gandindu-ma la cate a facut Alex si la faptul ca oricat as vrea sa am o relatie serioasa cu cineva..nu pot. Nu pot pleca de la club, nu il pot dezamagii pe Alex... .
Presupun ca nu am de ales. O sa il tin pe Adam in 'friendzone' , cum s-ar spune.
Imi sterg lacrimile cu podul palmei si incerc sa ma incurajez singur.

-Ce naiba, Max? Plangi ca o pizda proasta pentru un baiat? spunand asta cu voce tare, imi aduc aminte de primul meu iubit si de modul in care ne-am despartit. Nu il voi uita niciodata. Cand Alex m-a adus in club si am descoperit 'viata de curva' mi-am promis mie ca nu ma voi mai indragostii vreodata, da nu stiu cum dracu Adam a starnit interes in mine. Nu stiu daca este vorba doar de sex sau ceva mai mult, nici macar nu stiu ce vreau.

M-am lasat moale pe pat inchizand ochii gandindu-ma la nimic. Ce fac cand ma simt naspa? Ma duc la Alex.

*skip time*

Am intrat in club, fiind ora 14 nu era nimeni, in afara de cativa angajati, ce au fost surprinsi de prezenta mea acolo.

-Alex este aici?

-E in birou.

-Mersi.

M-am apropiat de usa biroului si am pasit usor inauntru. Of cum ma asteptam. Alex adormise din nou cu capul pe in foile lui. Munceste mult la facturi, el se ocupa singur de contabilitatea clubului si in ciuda faptului ca este peste si fost traficant de droguri si alte substante interzise, este un om foarte cult, chiar inteligent. Il duce capu, se duscurca mereu in orice situatie. Poate ma ajuta si pe mine sa ma inteleg...

M-am apropiat de el, mangaindu-i usor parul si luandu-i hartiile de pe birou, aruncandu-le undeva pe alta masa.

Cum cea mai mare parte a timpului si-o petrecea in birou, isi adusese acolo si un pat, un mini frigider si un dulap cu haine. Era o camera destul de mare, avand o canapea, mai multe birouri mici cu multe sertare si spre uimirea multora, foarte multe rafturi cu carti, biblioteci intregi.

Am zambit usor cand l-am vazut fataindu-se datorita zgomotului.

-Oricine ai fii, lasa-ma sa dorm.

-Domnule, ni s-a raportat ca in clubul dumneavoatra se face transport de carne vie.

-Mmm buna gluma Max. spune el cascand si ridicand capul spre mine zambindu-mi.

-Cum..?

-Iti cunosc vocea pisoi. Vino aici

Ma asez in poala lui si il strang puternic in brate. Ma simt slab...

-Alex, imi vine sa plang..

-Plangi. imi zice stragandu-ma la pieptul lui, bland.

Dupa ce am plans vreo 5 minute, mi-am ridicat capul acum uitandu-ma in ochii lui albastrii.

-Imi spui de ce ai plans?

-Sunt confuz...tot ce stiu e ca nu vreau sa te dezamagesc.

-Hei, pitic, nu ma vei dezamagii niciodata..poate daca te mai prind iar cu heroina. imi spune amuzat, iar eu incep sa rad de rasul lui. Haide, spune-mi ce s-a intamplat cu tine. Ti-a facut ceva Adam?

I can be your whore (yaoi/boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum