*pov-Max*
Dupa plimbarea in parc, am ajuns repede acasa, dezbracandu-ma, m-am decis sa fac un dus. Am intrat in cabina lasand apa fierbinte sa imi mangaie pielea. Era relaxant. Am stat ceva timp acolo pana m-am plictisit, dar inca nu eram obosit. Aveam atata energie si nu aveam ce face cu ea. Hmmm.... . Cred ca ma imbrac frumos si ma duc in club, sigur gasesc ceva de lucru pe acolo, chiar daca in noaptea asta aveam liber.
Am iesit din baie, infasurat doar cu un prosop in jurul taliei. Am ajuns in fata oglinzii.
-Mrrrr, sexy mai sunt! M-as fute.
M-am indreptat spre dormitor, unde m-am imbracat cu niste blugi mulati negri si un tricou simplu alb. Gata! M-am incaltat si dupa am iesit inapoi afara. Parul inca imi era ud si statea in toate directiile.
-Se usuca el. Damn, vorbesc singur pe strada si de data asta nu am fumat nimic. Bine ca nu ii nimeni la fel de nebun ca mine sa fie pe strazi la ora trei dimineata.
Am mers cateva strazi pana am ajuns in fata clubului, deja auzindu-se muzica data la maxim, iar soseaua si atmosfera intunecata prindea culoare datorita luminilor stralucitoare. Astfel, am intrat in Adonis, ducandu-ma direct la unul dinrtre colegi sa vad cum sta treaba.
-Salut.
-Heeei, ce ii cu tine aici? Nu aveai liber azi?
-Eh. Alex e aici?
-Hmmmm. Iti e dor de el?
-Raspunde-mi.
-Dada morocanosule. E in birou.
-Bun. ii spun apoi ma intorc plecand spre biroul lui Alex cand imi aud colegul strigand dupa mine.
-Era cu un blond frumusel!
Ii arat muie si imi vad de drumul meu. Nu pot spune ca eram gelos sau ceva, dar nici nu prea imi convenea sa il stiu ca se culca cu altii, desii eu faceam la fel.
M-am apropiat de usa biroului sau cand, intr-adevar se auzeau gemete si gafaieli infundate pe fundal. Puteam intra sa ii deranjez, dar eh lasa, dupa m-as simtii naspa pentru asta. Asa ca m-am dus in spatele clubului sa fumez. Am iesit pe usa de la capatul holului lung ce facea legatura intre biroul lui Alex, club, cateva camere si usa din spate. Am pasit afara, cand am observat un barbat putin mai inalt ca mine stand rezemat de balustrada ce despartea zona din spate a clubului si parcarea de la parter, clubul fiind la etajul 1.
Acesta fuma linistit nedandu-mi vreun pic de atentie. M-am dus langa el rezemandu-ma si eu de balustrada, scotandu-mi o tigara.
-Ai un foc? il intreb doar ca sa intru in discutie caci aveam si eu bricheta.
Isi indreapta privirea spre mine, cu o privire neutra, ba chiar pot spune infricosatoare? Oricum eu nu ma speriam asa usor. Imi intinde bricheta fara sa spuna ceva.
-Mersi. imi aprins tigarea apoi i-o intind inapoi, acesta doar luand-o. Tu nu esti prea vorbaret no?
A dat din umeri. ATAT.
-Siiiii cum te cheama?
-Adam. raspunde simplu si sictirit.
Aaaaaaaah chiar asa de enervant sunt de nu vrea sa vorbeasca cu mine? Nu ma las.
-Eu sunt Max. ii spun zambind. Incantat.
-Asemenea.
-Stii din politete ai putea sa te uiti la mine cand vorbim...ii spun asta dintr-o suflare lasandu-mi capul in jos.
In momentul acela se intoarce cu fata spre mine, acum putand sa vad cat de frumos era, daaaaamn. Mi-a zambit usor.
-Mai bine?
-Da, ii zic eu bucuros. Sii ce ii cu tine de esti aici asa ganditor...sau poate suparat?
-Probleme in casnicie.
-Esti casatorit? Cu o femeie?
-Din pacate da.
-Stai, esti casatorit cu o femeie dar vii intr-un club gay?
- Sunt gay. Am fost obligat sa ma casatoresc.
-Uhhhh. Cat de nasol. Stii, daca ai nevoie sa vorbesti cu cineva despre asta, putem merge la o cafenea non-stop din apropiere.
-Mersi, dar nu vreau sa ii incurc pe altii cu problemele mele.
-Eu nu fac parte din ''altii''. Ok? Noi suntem prieteni acum, sa fie clar.
Replica mea l-a facut sa rada. Mai mult ca sigur radea de posesivitatea mea si modul copilaros in care imi faceam prieteni.
-Aww ce ras de dragut ai. Ar fii mai dragut daca nu ai rade de mine.
-Eh probabil.
-Deci cum ramane cu cafeneaua aia?
-Hm hai sa mergem.
Astea fiind spuse, ne-am indreptat spre intrarea in club, iar el ca un domn ce e mi-a deschis usa. Colegul cu care vorbisem belise ochii la noi, fiind surprins de faptul ca....mmmm eu eram in compania lui Adam sau ce?
In scurt timp am ajuns la cafenea .
-Deci ai de gand sa imi spui mai multe lucruri despre tine? il intreb eu.
-Precum?
-Cati ani ai? Unde locuiesti? Cum te mai chema? Cat de activa e viata ta sexuala? Ce lucrezi? Stii tu chestii dastea uzuale.
Dupa ce am turuit acele intrebari, acesta incepu din nou sa rada.
-Am 27 de ani, locuiesc in apropiere de de parcul de langa club, putin mai sus de aici. Numele meu este Pitts.
-Nu imi spui unde lucrezi?
-Vei afla tu. spune facandu-mi cu ochiul.
-Asa si viata ta sexuala? Voi afla si asta?
Se uite la mine zambind pervers si imi raspunde simplu.
-Poate.
-Vrei sa vorbim despre casnicia ta?
-Nu. imi raspunde el dur. Atmosfera de acum e prea frumoasa ca sa o stric cu niste tampenii.
-Cum vrei tu.
Cred ca era ora 7 dimineata cand ne-am decis sa plecam de acolo. I mean, oamenii abia veneau sa isi cumpere cafeaua de dimineata, iar noi acum plecam. Ne-am plimbat putin prin parc, facand schimb de numere de telefon, apoi m-a condus pana acasa, ramanand stabilit sa ne intalnim in seara asta la club, la 10.
M-am aruncat obosit in pat, dormind pana pe la 8 seara. Cand m-am trezit, mi-am facut ceva rapid de mancare, iar apoi un dus rapid. Eram gol in fata oglinzii gandindu-ma cu ce sa ma imbrac. Well, cu siguranta in seara asta o sa mi-o pun cu Adam, trebuie sa fiu sexy. MI-am pregatit pe pat o pereche de chiloteii cu dantela decupati in spate, de culoare mov, o pereche de blugi scurti albi si un trcou negru cu un buzanerel mic in zona pieptului, incaltandu-ma cu niste tenesi gri. Mi-am pus ochelarii pe nas, gandindu-ma ca imi da o nota mai decenta, dar numai decent nu sunt eu. M-am dat cu parfum apoi mi-am luat telefonul si tigarile, plecand spre club.
Cand am ajuns acolo...
CITEȘTI
I can be your whore (yaoi/boyxboy)
RomanceI'm the boy you've been thinking about The one thing you can't live without I can be, I can be your everything I can be your whore I am the dirt you created I am your sinner And your whore...