Capitolul 5

142 9 1
                                    

*pov-Max*

Cand am ajuns acolo, ochii mi s-au atintit pe un brunet anume, care statea singur la bar.

-Adam. am soptit usor ca mai apoi sa ma apropii de el.

M-am dus in spatele lui, punandu-mi o mana pe umarul sau.

-Mmm ce face un barbat atat de aratos ca tine singur singurel aici?

A zambit, recunoscandu-mi vocea.

-Asteapta.

-De mult timp? intreb eu razand.

-Eh, destul.

-Dar eu merit asteptarea, nu?

-Corect.

-Opaa, uite cine a venit mai devreme la munca.

Vocea asta....Diego...

-Buna. Diego, mana dreapta a patronului. Iar tu esti?

-Adam.

-Hmm..este doar un client sau ai al doilea iubit? spune el uitandu-se spre mine.

-Client? Ce naiba?

-Oh, Max nu ti-a spus? intreaba Diego apropiindu-se de mine, punandu-si bratul in jurul taliei mele tragandu-ma mai aproape de el. Este cea mai buna curva a acestui club.

-Diego...nu e necesar sa...

-Sa ii spun cati bani face Alex pe curul tau? Oh, nu imi spune ca iti este rusine cu munca pe care o practici.

La naiba tu! Eu chiar il placeam pe Adam si voiam ceva mai mult decat un futai. Diego este singura persoana cu care nu ma inteleg de niciun fel. Il urasc. E gelos pe mine inca de gand Alex m-a adus aici.

Adam s-a ridicat de la bar, luandu-i mana de pe mine, ca mai apoi sa ma traga in bratele lui.

-Daca tu crezi ca ma intereseaza ce cacat mananci acolo, ei bine te inseli. Nu ma impresionezi absolut deloc, mai mult de atat esti un ratat incercand sa il faci de ras pe Max.

-Hm..cum spui tu. Vei vedea. Sa nu ai incredere in viermele asta jegos.

Dupa ce a spus asta, a plecat de unde a venit.

-Hei...imi pare rau pentru ce a trebuit sa auzi...

-Nu e nevoie sa te scuzi. Stiu ca nu-i adevarat. Am aceeasi parere buna despre tine.

-Offf....Adam...trebuie sa iti spun ceva. Eu chiar sunt...o curva...lucrez aici ca stripper.

-Vorbesti serios?

-Mda...stiu ca esti dezamagit de mine, imi pare rau ca nu ti-am spus, trebu..

-Shhh...vorbesti prea mult... . spune el cu un degetul aratator pe buzele mele.

Acesta isi pune o mana pe umarul meu si pe cealalta in parul meu, strangand usor de el.

-Nu m-ai dezamagit. Orice persoana are un motiv pentru orice.

Vai doamne, mor aici. Simt ca ard si mai mult ca sigur sunt rosu in obraji.

Acesta s-a aplecat usor spre mine, acum buzele lui atingandu-le pe ale mele.

Roseata din obraji s-a intesificat si picioarele au inceput sa imi tremure. La naiba, parca era primul sarut. Mai ales ca in meseria mea nu lasam clienti sa ma sarute, foarte rar sarutam pe cineva, iar acel cineva era Alex.

A continuat sa isi miste lent buzele alea dulci si moi si sexy si senzuale, pana cand s-a decis sa ma muste usor de buza inferioara, tragand acum de ea si sugand-o incet.

Totul in jurul meu disparuse si tot ce mai simteam era limba lui calda ce imi explora gura cu atata pasiune si dorinta. Vreau mai mult...In timp ce limbile noastre se savurau, acesta isi adancise mana in parul meu. Cealalta mana era dupa mijlocul meu tragandu-ma mai aproape de el, acum trupul meu fiind lipit de al lui. Ii simteam inima batand la fel de tare ca a mea. Evident, partile noastre intime se atingeau prin materialul de blug, simtindu-se excitatia dintre cele doua membre.

-Mmm, saruti bestial.

-Adam..am nevoie de mai mult. ii spun privindu-l cu ochi rugatori.

-Sigur. Mergem la tine?

-Nu. Nu mai am rabdare pana acasa. Vino!

L-am luat de mana si l-am tras dupa mine pana intr-una din baile clubului, care spre uimirea multora erau foarte curate.

-Aici. Intra. i-am spus inchizand usa si impingandu-l in peretele baii.

Am inceput sa ne sarutam din nou, mainile mele fiind pe pieptul lui, iar mainile lui cand pe coapse masand usor, cand pe fund strangand tare.

-Ahh...Adam..

Gem eu usor, cand ii simt buzele pe gatul meu sarutandu-ma si muscandu-ma. Mana lui era acum in boxerii mei, frecandu-mi penisul. Mi-am bagat mainile in parul lui ciufulindu-l.
Mi-a dat tricoul jos si l-a agatat in cuierul usii. A facut acelasi lucru si cu pantalonii mei.
A coborat cu saruturile pe piept, lingandu-mi sfarcurile facandu-ma sa ma topesc pe picioare.
M-a intors cu spatele la el, lipindu-mi mainile de perete. Am simtit cum si-a dat tricoul jos apoi si-a lipit pieptul gol de spatele meu. S-a lasat in jos in timp ce boxerii mei erau inlaturati. A inceput sa imi sarute spatele in jos spre fund.
A inceput sa imi muste fesele si sa le sarute, iar atunci cand i-am simtit limba fierbinte in acel loc, am inceput sa tremur mai tare si sa gem.
A continuat acel oral pana l-am implorat eu....

- Te rog, Adam nu mai rezist.

-Hmm si ce as putea face eu?

-Intra in mine.

L-am auzit surazand, dupa simtind cum si-a introdus un deget,apoi doua inauntrul meu miscandu-le usor.

-Nu vreau degete!

-Dar ce vrei, mofturosule? spune el amuzat.

-Iti vreau madularul.

-Poftim? Te rog, vorbeste mai putin decent.

-La dracu Adam, bagati pula in mine!!! Mor aici de excitatie si tu ma tachinezi asa! Fute-ma ca nu mai pot!

-Of sigur iubire, te fut cu cea mai mare placere.

Dupa ce a spus asta, m-a apucat de membru, frecandu-l si a intrat in mine miscandu-se usor. Daaamn, valuri de placere imi invaluiau acum tot corpul incepand sa ma fatai caci el nu-si accelera miscarile.

-Maai repeedeee!!!

-Cum doresti.

In secunda urmatoare a inceput sa se miste animalic in mine facandu-ma sa tip de placere si extaz.

-Aaaah asa asa!!!

Fata mea lipita de perete, saliva din coltul gurii, gatul uscat, penisul imi urla dupa eliberare, barbatul chipes din spatele meu ce gafaia usor de fiecare data cand se adancea sau se misca mai rapid. Heaven!

-Aaadam, nu mai pot, o sa....

Nu am apucat sa imi termin propozitia caci un geamat puternic m-a cuprins cand am ejaculat.
Adam a continuat sa ma futa repede si tare pana s-a eliberat si el, dupa iesind din mine.
Simteam ceva fierbine cum se scurgea usor din mine manjindu-mi picioarele.

-Aah, esti perfect. imi spune el.

-Futi perfect.

-Acum ce facem?

-As bea ceva, tu nu?

-Hm sigur. Haide, sa mergem.

Ne-am imbracat si am mers la 'cafeneaua noastra' petrecandu-ne restul noptii acolo...din nou.... .

I can be your whore (yaoi/boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum