~3~"Beyaz ve masum kar tanecikleri"

504 45 36
                                    

            İntikam peşinde.
                    3.bölüm                                      İyi okumalar...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
             #Yazardan
                    ~~~

Genç kız neye uğradığını şaşırmıştı.
Chanın apar topar bir kızın odasına dalması doğru birşey değildi.
Ji Eun kafasını sağa sola sallayıp düşüncelerinden sıyrıldı ve karşısında duran aynaya baktı makyajını tamamlamak için.

"Bayan Ji Eun bay Chan otel restoranın da sizi bekliyor"diye bir ses duyuldu kapı çaldıktan sonra.
Eun yerinden kalkıp "Chan ?" diye soru sordu kendi kendine şaşkın ca. Bu günkü olaydan sonra onun karşısına çıkmaktan biraz çekiniyordu genç kız.
Adamı fazla bekletmeden "Tamam siz gidin ben geleceğim"dedi ama emin değil di gideceğinden.
Yatağa oturup kendini düşüncelere kaptırdı.
Chanın ona dediği sözleri hatırladı.

"-Seni bir kadın olarak görmüyorum!
-Tipim değilsin!
-Asla sana o gözle bakmam!
-Benim için intikam da kullanılacak olan silahtan başka bi şey ifade etmiyorsun!"

İste böyle esrarengiz sözler demişti genç kıza.
Ji Eun hızlıca yataktan kalkıp
"Madem beni kadın olarak görmüyorsun,madem tipin değilim,madem senin için bir eşyayı kast ediyorum o zaman sen benim için hiç bi şey kast etmiyorsun bay Dev adam.
Eski Ji Eun geride kaldı,senin o acımasızca ağzından tükürerek söylediğin sözlerin altında kalan Ji Eun yok artık!"dedi ve derinden oh çekip dolaba yöneldi.

Giysi işini hallettikten sonra sade makyajı silip biraz daha kadınsı olmayı tercih etti.
Evet o Chanı etkilemek istiyordu.
Bakalım başarılı olacak mı...

#Chan'nın ağzından.

Sabahtan beri bir şey yemedim ve bir saatir Yer cücesini beklemekten içimdeki aç kurt ortaya çıkmaya başlıyordu.
Gönderdigim adam onun geleceğini söylediğinden 1 saat geçmişti ki restoranta ona benzer biri girdi.
Bir dakika bu oydu sanki bir baloya gidiyor gibi giyinmiş ti.
Delirdi galiba.

#Yazardan.

Genç kız içeri girer girmez tüm gözler onu bulmuştu.
Emin adımlarla Chanın oturduğu masaya doğru yürürken tanıdık gelen bir ifadeyle karşılaştı.
Soğuk umursamaz bir ifade.
Genç kız göz devirip yerine geçti.
Chan karşısında oturan Ji Eunun yüzüne bile bakmadan tabaktaki yemeyi mideye indirmeye çalışmakla meşgul olurken aynı anda da konuşuyordu.
"Deli misin sen?
Biz buraya baloya ya da düğüne falan gelmedik hatırlatırım bizim amacımız İNTİKAM!"

İntikam Peşinde.(wattsy2018) "Sonlandırıldı"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin