İntikam peşinde!
2.bölüm.
İyi okumalar...~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#Lee Ji Eun'nun ağzından.
~~~
15 yıl önce ben evden kaçtıktan sonra beni evine alan Joon amcam babam beni bulmasın diye Amerika ya getirdi.
Çünkü babam ben evden kaçtıktan sonra korumaları peşime takmıştı.Beni bulmaları an meselesiydi ve eyer onların eline geçseydim beni sağ bırakmazdı baba dediğim o katil.
Böylelikle 15 yılı Amerika da geçirdim.İki kadın hizmetçi,Joon amcam,onun oğlu Chan,ve amcamın adamları vardı yaşadığım evde.
Amcam beni okutmuş,üniversite mezunu olmuştum.Ha söz Chan'dan düşmüş ken.
O daha çok öküz ve odun karışımlı biri.Ben küçükken hep onun ardından koştururdum.
Bazen canım sıkılıyordu 4 duvar arasında Chan'ın yanına gidiyordum kafa dağıtmak için o ise beni kendinden uzaklaştırıyordu. Asla benimle oynamaz dı, beni ittirip yanımdan ayrılır kendi arkadaşlarıyla takılırdı.
Lakin ben herzaman arkasında koştururdum.
Bana bağırır dı çağırırdı ben yine bildiğimi yapıyordum.
Ve her zaman düşünüyordum "onun benden o kadar nefret etmesinin sebebi ne" diye.
Aptal kafam neden cevabını bildiğim sorulara takılıp kalıyordum ki,benden nefret ediyordu çünkü babam onun annesini öldürmüştü.!
İşte bu yüzden ben onun için tüm nefretini,hırsını dökecek bir eşyayı ifade ediyordum.
"Ama artık büyüdüm çocuk değilim ve değiştim,
onun arkasından koşturmak yok,onu sevip onun için tüm tehlikeyi göze alan Ji Eun eskide kaldı" dedim kendi kendime.
İste böyle değiştim,değişmeliydim..!~~~
Günlüğümü komodin çekmecesine koyup,kafamı yastıkla birleştirdim.
Yarın büyük gün.
Kore ye gidiyorum.
Vatanıma,annemin öldürüldüğü o ülkeye, katil babamın yaşadığı yere.
İntikam için geri dönüyorum baba!...
Ve uykuya teslim ettim kendimi.Alarmın sesi kulaklarıma dolar ken aynı zamanda hizmetçi Eun Gi'nin sesi yankılanıyordu.
"Ji Eun kalkın,uçağa geç kalacaksınız..."Bunları duyar duymaz yerimden sıçradım.
"U-çak?,Tamam tamam sakin ol"diye kendimi teselli ederken koridordan gelen "yer cücesi kalk yoksa yalnız giderim"diye bağıran Chanı duyduğumda lavabo ya doğru yol aldım.
Rutin işlerim tamam olduktan sonra odama geri döndüm.
Neyseki bavulları dün hazırlamıştım.
Şimdi tek yapmam gereken giysi işini halletmek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Peşinde.(wattsy2018) "Sonlandırıldı"
AcakJi Eun:"Senin için neyi kastediyorum?" Yan gülümseme sunarak alaycı bir şekilde, Dev "İntikam silahından başka hiçbir şey!"dedi.