İntikam peşinde.
6.bölüm
İyi okumalar.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~#Ji Eun'dan
~~~
Bir kaç gün önce karşıma çıkıp iyilik meleği rolünü oynayan bir adamın bir kaç gün sonra kendinde baba diyen o katilin adamı olacağını tahmin bile etmemiştim.
Keşke o günü daha net bir şekilde hatırlaya bilsem.
Neden o gün aklımda bilinmeyen bir sır gibi duruyor?
Neden hatırlayamıyorum?!
O gün neler oldu?
Evet sarhoştum ve bu ömrümde ilk kez olmuştu ama neden içmiştim onu bile hatırlayamıyorum.
Keşke elimden bir şey gelse.
Neden her zaman biri beni kurtarmak zorunda?
Neden kendim kendimi koruyamıyorum?
Neden hep çaresiz duruma düşüyorum?
Hala çaresiz durumdayım,keşke bu arabadan inip kaça bilsem.
Keşke Chanyeol'le ulaşa bilsem.#Yazardan
Bu arabadan kurtulamayacağını anlayan genç kız çaresiz bir şekilde kafasını pencereye yaslayıp beyaz karla süslenmiş ağaçları izliyordu.
Bunu fark eden Yong Guk aynadan arkada oturan genç kıza baktı ardından derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
"Manzara çok güzel değil mi?"Genç kız duyduğu bu soruya ne cevap vereceğini bilemedi.
Sadece göz devirerek
"Şu an bu anlamsız soruna cevap vermeyeceğim"demekle yetindi.
***
#Chanyeol'denAldığım araba plakası ile Ji Eun'un götürdükleri yeri bulmak zor olmamıştı,fakat onları orada bulmak mümkün değildi çünkü ben oraya varmadan önce ayrılmışlardı.
Artık elimden bir şey gelmiyordu.
O an yapacağım tek şey geri dönmekti.
Arabama binip otele geri dönmek üzere yola koyuldum.
Bir anda radyo dinlemek isteği ile elimi tuşa basarken
duyduklarım beni mahv etmeye yetmişti.
Hemen arabayı yolun kenarına park edip kendime gelmeye çalıştım.
Az önce duyduklarım doğru olamazdı."Ji Eun araba kazasında ölmüş olamazdı"
Radyoda söylenenler"Son anda aldığımız habere göre mercedes markalı araba Busandan Seula giden yolda kar ve rüzgardan dolayı yol kenarında dereye aşmış. Kimlikleri ile tanınması mümkün olan iki şahıs yanarak hayatını kayıp etmiş.
Hayatını kayıp edenler Bang Yong Guk ve Lee Ji Eun..."#Yazardan
Bu haberi duyan Lee Soo Man bir türlü kendine gelemiyordu.
Kızı için üzüldüğünden değil Jack pot'u elinden gitmişti.
Park Suk Joon hakkında bilgileri kimden alacaktı?Sinirle odasında gezinirken kapının açılması ile kapıya yöneldi.
İçeri geçen takım elbiseli adam üzgün ifadesi ile kafasını sağa sola sallayıp "Maalesef,yüzleri tanınmaz hale gelse de kimlikleri ölenlerin onlar olduklarını kanıtlıyor"dedi ve odadan çıktı.
Deliye dönen Lee Soo Man sinirden elini masya vurmakla yetinmişti.
***
Vakit kayıp etmeden haber Suk Joon'a da ulaşmıştı.
Bunları duyması ile kendini kaybeden adam gözlerini açarken kendini hastanede buldu.
Olanları hala sindiremiyor,
"Hepsi benim suçum"demekle yetiniyordu.
Doktorlar sakin olmasını, sağlığı için zararlı olan stres ve heyecandan uzak durmasını söyleseler bile olmuyordu.
Chanyeol babasının hastanede olduğunu duyar duymaz son uçakla Amerika ya geri gelmişti.
***
Suk Joon çaresizce pencereden dışarıyı izleyen Chanyeole bakıp derinden nefes aldı ve konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Peşinde.(wattsy2018) "Sonlandırıldı"
AléatoireJi Eun:"Senin için neyi kastediyorum?" Yan gülümseme sunarak alaycı bir şekilde, Dev "İntikam silahından başka hiçbir şey!"dedi.