Prolog (Żółw)

210 12 1
                                    


Wiele tysięcy lat temu na ziemię spadł meteoryt, w jego wnętrzu znajdowało się 7 kamieni: Każdy z nich był zamieszkiwany przez inne Kwami, uosabiane z różnymi gatunkami zwierząt: czarny - kot,  czerwony - biedronka, zielony - żółw, niebieski - paw, fioletowy - motyl, pomarańczowy - lis, biały - wilk i żółty - pszczoła. Kamienie te posiadały niezwykłą moc. Określono je mianem "Miraculum".

***

Na przestrzeni wieków kamienie zmieniały właścicieli, a Kwami czekały na godnych właścicieli. Gdy około XVIII wieku, kamienie zyskały wspólnego właściciela, handlarza z Londynu, on umieścił je w biżuteri. Sprzedał je, i ponownie zostały rozdzielone.

***

 W XX wieku pewien Chińczyk, Mistrz Fu objechał świat aby znów zebrać wszystkie kamienie, by nigdy nie trafiły w niepowołane ręcę. Gdy znalazł wszystkie, poza fioletowym, zamieszkał w Paryżu

***

Na początku XXI wieku ujawniło się że miraculum z Kwami Motyla wpadło w złe ręce. Mistrz Fu musiał więc powołać bohaterów którzy przy pomocy Kwami odzyskają siódmy kamień.

***

Tak oto kamienie otrzymała grupa nastolatków: Marinett, Adriena, Nathaniela i Chloe (przynajmniej taki był w jej przypadku zamiar). Mistrz Fu na wszelki wypadek zachował jednak Miraculum Żółwia i Pawia.

Tak oto powstała grupa bohaterów która miała powstrzymać właściciela Miraculum Motyla przed zawładnięciem nad światem.

***

Nazywam się Wayzz i jestem Kwami Żółwia. A tak wyglądały początki największych bohaterów jakich poznał świat.

       
                            

Miraculum: Historia PrawdziwszaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz