2.Bölüm

353 107 35
                                    

Multimedya Kızların yeni hayata ilk   adımlarını atacakları meşhur lise SEÇKİN ERKEK LİSESİ mutlaka okuyun @neziko_2000 @rimrum             

Umudun bir rengi olsaydı mavi olurdu .. Deniz gibi , gökyüzü gibi sonsuz :)

                                 Evet şu an nerdeyiz. Tamda doğru tahmin müdürümüzün odasındayız . Ama ,fakat ,lakin "kaşar" simgeciğimiz (!) ne yapıp edip kendini yine acındırmıştı ve suçlu biziz . Yahuu bu işte bir gariplik var müdür çok sessiz tövbe tövbe kıyamet mi yaklaştı ne ettik acaba , yoksa taş mı yağacak hele dur yukarı bakayım . Yok yaw yağmaz taş be kıyamet yaklaştı bak bu daha mantıklı . Ama şimdi Allah var iyi kadın .kovmadı hâla bizi ..

-" Nehir ,Ece niye kavga ettiniz hı ... Niye annem ,neiye evladım derdiniz neydi demek ve böyle tatlı tatlı konuşmak çok isterdim ama yok !! Delirttiniz kız beni delirttiniz kafayı yedim bu kaçıncı kavga artık defolun gidin okulumdan kii Allahtan ben tedbirimi almıştım sizi bu okulda uğurluyorum herşeyinizi bütün işlemlerinizi yaptırdım ve evraklarınız gitti ...... ""
Pardon ben az önce iyi kadın mi demiştim lafımı geri aldım . Ne iyisi be çirkef be çirkef (!) bi dakika dur lan dur ne dedi o hönkk yeni-okul-nakil-evrak WHAT THE FUCK !!!?

-" Ahahah hocam ne alem kadınsınız espiri yeteneğinize hayranım . Sizi gidi sizi . Kamera var değil mi söyleyin el sallayayım."
Ece de duvara yaslanmış 'olmamış bu kız ' bakışı atıyor .. Eeee napalım yani bu okulda bir şansımız var aga . Bu arada rezilliğin dibine vurdum ya göndermemesi için bir umud kılıktan kılığa giriyoruz Affet ya Rabbim
_" kes kızım bitti artık ayağıma kapansan yine olmaz . Evraklar ve işlemler tamam , yeni okulunuz da başarılar " dedi bana bunu ,bizi okuldan kendi elleriyle kaydımızı yaptıran müdür .. Hıhhhı cadaloz zaten ben de meraklisı değildim . Azıcık ta yeni yerler keşfedelik demi hem sonuçta atılmadık bi nevi nakil aldırdık

_" öhöm öhöm hocam bir kere beni siz gönderemezsiniz ancak kendim giderim . Neyse ne ,, yeni okulumuzun ismini alabilir miyim??!"
Tövbe tövbe müdür birden piç smile atmaya başladı Allah Allah!!

_" kızlar ben size bazı ayrıntıları söylemeyi unuttum . Maalesef ki dönem ortası olduğu için hiç bir okul kabul etmedi Ama yine de bir okul aldı ve adı 'SEÇKIN ERKEK LISESI'
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Whaaaat is the bitch (!) yo artık No No No olamaz lan biz iki kız erkek lisesinde ne bok yicez kafayı yemiş bu kadın

_" Hacam sizin kafanız yerinde mi ?!! Orası ERKEK lisesi kendi ağzınızla söylediniz yerler lan orada bizi " dedi asi kızım Ece aklımı okudu zannımca ama haklıyız abi
..
_"hocam pardon yüksek müsadeniz ve affınıza sığınarak ne bok yedirtmeye bizi gönderiyorsunuz" dedim , yok kardeşim bu kadın içmiş de gelmiş okula .

-" kızlar dediklerinize dikkat edin ! Burası hala bir okul ve makamımdasınız ayrıca karşınızda çocuk değilde müdürünüz var! .. Dediğim gibi dönem ortası ve seviyeniz düşük olduğu için hiç bir okul almadı sizi . Ve ben de bıktım sizden oraya da tanışım yoluyla gidiyorsunuz . Bana kalsa size onuda yapmazdım ya neyse . Şimdi defolun odamdan """

Ahahah kadına ba ya olmayan beyniyle bana laf soktuğunu sanıyor kıçımın kenarı ya ...
Müdürün odasından çıktık ve bahçe'ye vardığımızda bank da ki simgeye öldürücü bakışlar attık ve okuldan çıktık . Napalım kısmet demi ?! Bekle bizi "SEÇKIN ERKEK LISESI " biz geliyoruz .....

ZoRaKi YaŞaM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin