8.Bölüm

156 56 10
                                    

   

Hayat böyle dir  çaresizlik ve tehlike anları vardır ki , o zaman çırpınmaya ve haykırma gelmez .. batar insan ve boğulur . Marifet o anları geçirmek tir


Multimedia da Çakır gözlü  RÜZGAR

                          Gözlerimi açtığımda odamdaydım , yatağımın karşısında ki koltukta Rüzgar ve Alp vardı ..ki neden buradalar diye sormayacağım  çünkü dün kapıyı kilitlemiştim ki Ece açamayınca bunları çağırmak zorunda kalmıştır .

Ece ise elimi tutmuş yatağın kenarına kafasını koymuştu .. Galiba beni çok merak etmiş ve ağlamış , yüzü baya solgun duruyordu .

Ama kendimi eski Nehir Korkmaz gibi güçlü hissetmiyordum . Sanki yaralarım açılmış ve mikrop kapmış gibi daha çok kapanması güçleşmişti .

Ne yapacağım Eceye  ne diyeceğim elbet bana soracak sorması bile bir açıklama bekleyecek . Hepsi o Poyraz denilen çocuk yüzünden ..O ndan nefret ediyorum !

Ben yataktan biraz kırpıdanınca Ece elimi daha sıkı tuttu .. elimi usulca elinden çekmiş kapıdan çıkacakken Alp uyanıp

-" Nehir !" Dedi .

Ama benim hiç biriyle konuşmaya yüzüm yoktu ki . Çok utanıyorum ilk defa güçsüz olduğumdan .

Bu sefer de Rüzgar

-" Nehir iyi misin ? Konuşsana kızım dün ne haldeydin noldu sana biri birşeymi yaptı .!??"

Ah be kızılığımı kirlettiler .. zayıf noktamdan vurdular diyememki !!
Ece o sırada

-" Aaa.. noluyor ya_Nehir kalktın mı !? Nasılsın Nehir he!?? Iyi misin !? Neyin var kızım birşey desene ..."

O an yine dünki adamın yaptıkları gelince tırarsa  geçtim

. Ece tutup kolumdan sarsıp bana bir şeyler söylüyordu ama ben cevap vermiyordum .

Eni sonunda ağzımdan

-" çıkın "  kelimesi adeta fısıltıyla söylemiştim

-" Ne ?!" Dedi Ece

Ben ise karşı duvara odaklamış bir şekilde diğer çıkan sesimin yanı sıra biraz daha yüksek sesiyle

-" çıkın . Hemen " dedim onlar ise şaşkın gözlerle bana bakıyorlardı . Bakmayın böyle canım yanıyor anlasanıza ....

-" Neee! !  Niye çıkıyormuşuz . Merakımdan geberdim be ben , burada kardeşime nolmuş diye .. kız gelsin burada bana "çıkın" desin yok ya .!!"

Al işte  birde Eceyle uğraş .. kusura bakma  yellow fahişe kırmak zorundayım seni ..ama yalnız kalmalıyım .

önce yavaş adımlarla makyaj masanın önüne gittim ...

Oturdum...

ve bütün üstündekileri yeri devirip

-" Defolun istemiyorum hiçbiriniz çıkın . Lanet olsun lanet  . Çıkın dedim size  " dedim

ve ilk kez birilerinin yanında ağladığımı farkettim .. işte acizliğimin bir kanıtı daha ..

Rüzgar Alp kapıyı çarpıp çıktılar . Ece ise o önce bana baktı sonra kafasını sağa sola salladı ve çıktı ..

Tekrar gelmesinler diye kapıyı kilitledim

Kapıya yaslanıp yavaşça yere kaydım ." Eee salak Nehir .sen öyle ağlayıp zırlayınca herşey gelecek mi yerine .!? Ya da o yapılanları unutabilecek misin !?? En iyisi kalk dik dur ve yıkılmadığını göster . Herkes bilsin en azından "
Dedi beynim deki düşünceler
Ve ben böyle yaparsam herkesi kaybedeceğım en başta da Ece ....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

    Kendimi toparlama ve eski Nehir olma kararı almıştım .. Aynanın karşısına geçip şöyle bir kendime baktım ...

OH MY GOD !¡¡
LAN bu ben miyim ¿¿ yok yahu içime SAMARA kaçmış . Tövbee bismillah uçkuruna düşkün şerefsizin yüzünden ne hale gelmişim arkadaş ..

Gözlerin içi  kan çanağı üstümde yırtık gömlek çamurlaşmış kıyafetler ve nemli . Hemen kendime çeki düzen vermek için .

Banyoya gittim . Illık kısa bir duşun ardından banyodan çıktım . İç  çamaşırlarımı üstüme geçirdikten sonra üzerinde vans yazılı t-şortümü altıma kotumu ve siyah botlarımı giydim .. belim de kareli gömleğimi bağladım .. saçlarımı tam tepeden gelisi güzel topladım , hafifçe bir makyaj yaptım ve ayna da son kez kendime baktım ....

Ehehe sonuçta eski Nehir geri döndü.

Kapıyı açmak için kolunu tuttum ve  derince bir nefes aldıktan sonra

çıktım .

Alp ve Rüzgar hâla gitmemiş .. vay be (!)
Ece ortalıkta yoktu hmmm fazla gizemli ama şimdi benimle hiç konuşmayacak ve ne olduğunu soracak lâkin anlatamam buna cesaretim yok . Alp ve Rüzgar beni görünce hemen ayaklandılar .. sonra ağızlarını arayıp bi şey diyecek gibi oldular ama hemen susturdum çünkü yine bir kriz daha atlatamazdım o anları hatırlayıp da

_" Naber siniz gençler ?! Evet biliyorum âni ruh hali değişlikliği yaptım fakat bana ne olduğunu asla ve asla sormayacaksınız anlaştık mı  !!^_^ yoksa sonuçlarına katlanırsınız Okey :p "

         dedikten sonra Alp ortadaki sehpanın üstünden uçup ... doğru duydunuz ... Bildiğiniz "UÇTU" VE bana sarıldı . Ulaa kemiğim kırılacak :0

_' yaaa Nehiraşkım eski sensin dimi.... kız valla o halin neydi tövbe tövbe . Evlerden ırak ayol "

eee yuh ama Alp mahalle karılarına bağladın iyice :)

_" Alp iyiyim bişey yok sağlamım ama biraz daha sıkmaya devam edersen ya oksijensizlikten öleceğım ya da kemiklerimin kırılmasın dan " diyince

-" Ha "  diye bir ses çıkardı .. evet biliyorum çok kibar dostçelere sahibim . Kıskanın kıskanın :p ..

-" diyorum ki Alpcim canım arkadaşım kollarını yavaşça çek ve nefes alayım . Anladın mı !? "

Dedim ve ellerini çekti .

-" öyle desene kızım " .. yok abi harhi mal bu .. sanki ben farklı bişey  dedim . Alpe göz devirdikten sonra Rüzgar yanıma gelip sarıldı
Alpden yanı sıraca *INSANCA* sarıldı ve kulağıma eğildi

-" noldu güzellik .. bu ayaklar bana sökmez anlatıyorsun hemen .. ha yok anlatmam dersen beklerim ne zaman istersen anlatırsın "

Aslında Rüzgara anlatsamıydım belki ama daha sonra şu an değil

-" sonra be Rüzgar şimdi değil  " derken Ece salondan odasına geçip büyük bir gürültüyle kapıyı kapattı ...
........... .................... ..................... ......










Biraz gecikmiş olabiliriz .sınav haftası idi .. ama inşallah bundan sonra sizi hiç bekletmeyeceğiz ... Biz yaziyoruz ve sizin yorumlarınızı bekliyoruz ama sizden cevap yok  üzülüyoruz açıkçası. ..  ..

Umarım beğenirsiniz ♡♥♡

ZoRaKi YaŞaM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin