"Sorsan ikimizde maviydik.ama birimiz deniz digerimiz "GÖKYÜZÜ"....
Multimedya da kağan vaaar
-KAĞAN'DAN-
Düşman lisemize yani "SEÇKİNLERE" gelen iki kızı merak ediyordum açıkçası.Duyduklarıma göre ikisi de sert ve asabiymiş bu özelliklerinin yanı sıra bir o kadar da güzellermiş..Ahhh hadi ama bu kadar güzel taşları merak etmek ayıp mı؟؟
Anıl 'a kızların fotoğrafını bulmasını istemiştim.Gidip bir de yakından görecektim kızları.Birinin adı Nehir .Diğerinin adı ise Ece .Ece 'nin sarı saçları varken Nehir ' in karamele yakın renk de saçları vardı .Tabi ismine yakışır Mavi gözleri unutmamak lazım.Kızların otobüsle geldiğini öğrendiğim için durağa yakın bir yerde Anılla beklemeye başladık.Durağa ilk önce o sarışın kız geldi .Ama nedense onunla uğraşmak istemedim. Anıla işaret edince Ece ' yi o takibe aldı.Ben biraz daha bekledim.Bir yarım saat sonra da Nehir geldi.Önce biraz uzaktan hareketlerini gözledim.Kulaklıklarını çıkartıp kulağına taktı.O sıra da birden ben de onun yaptığı gibi kulakliklarimi çıkarıp kulağıma taktim .Rastgele telefondan bir müzik açıp cebime yerleştirdim .Ve Nehir 'in yanina ilerledim.İlk başta farketmedi.Ama sonra dönüp bana baktı .Ben hiç bozuntuya vermeden karşıya bakiyordum .Fakat arada göz ucuyla şöyle bir baktığımda yüz halinden dolayı kahkaha atacaktim ama kendimi ve sertliğimi korudum.Önce kaşlarını çattı ,sonra havaya kaldırdı,sonra dudağını büzdü.Ve hiç beklemedigim (!)bir hareket yapıp kulaklığı aniden kulagimdan çekti.
-"Hayırdır"dedi.Aslında mavi gözleriyle o kadar tat__offf hayırdır abi ne diyorsun oğlum kendine gel !!!...Ben de onu sinir edip elinde ki kulakligimi gösterip
-"Asıl sen hayırdır "dedim.Önce bir şaşırdı ,ardından düşünme moduna girip elinde ki kulakligimi çıkarttığını farkedip hemen elime tutuşturttu ve
-" yaninda yurumeni sebep ve sonucuyla öğrenebilir miyim acaba " dedi.Ben de hic istifimi bozmadan daha fazla delirtmek amaçlı
-"sen de benim yanımda yürüyordum" dedim daha sonra (elimi tırnak işareti yapıp) "sebebini sonucuyla öğrenebilir miyim??" dedim.Şuan adım gibi eminim sinirden kuduruyordu.Ne kadar belli etmesede beyaz teninin kızarması onu ele vermişti.Sonra bir adim atıp
-"Haklisin kardeş haydi eyvallah " dedi.Ne dedi o "kardeş" ,"eyvallah" erkek msn kızım sen....!!! .Tam gidiyordu ki birden ağzimdan
-"Sen şu "SECKİN ERKEK LİSESİNE " gelen kız misin "dedim.Bilmiyorum neden aniden böyle birşey soyledigimi fakat aklımda hic boyle birşey yoktu .Galiba birazcık(!)daha konuşmak istiyor olabilirdim.Bana tuhaf bakışlar atınca onu gıcık etmek şimdiden(!)hoşuma gittiği için ve bunu da fırsat bilerek bastan aşağı onu iyice bir suzdum ve
-" Güzel demislerdi de bu kadarını tahmin etmemiştim".dedim.Gözlerini kisıp bana baktı .Daha sonra hiçbirşey olmamış gibi beni takmadan okula gitti.Normal de olsa hiçbir kız bana hayır dmezdi .Bu konuşma da bile altima yatmak için yapmadıkları kalmazdı .Ama Nehir hic oralı bile olmadı ve galiba hepsinden farklıydı.Ya da ben öyle düşünüyordum.
Canım kavga istemdigi için SECKİNLER beni görmeden uzaklastim.Kafam da nehirle olan düşüncelerden kurtulmak için Anili aradım ve depoya gelmesini söyledim.Biraz kafa dağıtıp Nehirin yüzünü mavi gözlerini ___ahhh benim onu unutmam lazim ve beni ele gecirmesine izin vermemeliyim.Sonuçta kız bile olsa ve bu kız da Nehirse yine de o okulun bir üyesiydi......!!!!;) ;) ;)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
( Nehir den :p )Eceyle konuşmayali tamı tamına 4 gün oluyordu.Tabi ki sayıyorum o benim " AİLEM" tek varlığım.Elbet affeder beni kıyamaz o "Esmer Fahişesine"
Rüzgar 'a olayı anlattigimdan beri yanimdn ayrılmaz oldu .Hatta Poyraz ' a bunun hesabını sormak için ya da vicdan azabı cektirtmek için kavga çıkartmaya çalışıyordu .Elbet hepsinin zamanı vardı ve ben sürekli rüzgara engel oluyordum.
Yine sabah kendi cabalrimla uyandım.Ece nin gelip beni yatakdan çekip düşürmesini bile özledim yahu.Kaç kere konuşmaya çalıştım .Kız bana "nidinini siylimizsin kinismim " diyor .Sanki ben bilerek anlatmiyorum .pehhhhhhh....!!;)
Formalarimi giyip aşağıya indim .Dolabı açıp içinden portakal suyunu çıkartıp bardaga doldurdum .Seri bir şekilde onu içtim ve evden çıktım.
Okula geldigimde herkes bahçede toplanmış birşey izliyorlardı.Ben de kalabalığın arasına koşarak daldim.(bir an kendimi acilin ben doktor repliklerinde hissettim).Ohaaâaaaaaaaaaaa.....!!! Ben şok .
Ben de bim knka .
Allah belani verecek içses git şurada utan da gel.
Tmm ks beee...
Rüzgar Poyraz Alp ve Yağız birbirlerini dovuyorlardi.Ah pardon "ÖLDURUYORLAR" desek daha doğru olur .Ayırmaya gidecekken Ece beni kenara çekti.
-"Napiyorsun lan sen görmüyor musun erkekler bile ayirmiyor ki sen girersen sağ cikamazsinn"dedi.Ne yani boyle seyredecek miyim ..??Beni tanımıyor mu bu Ecee .
- Boyle uzaktan seyredecek miyim?Beni en iyi senin taniman lazim Ece "dedim ve kolumu ondan kurtarıp kavgaya girdim.Rüzgar ani bir hareketlee Poyrazı altına aldı ve dislerinin arasindn
-" Ulan şerefsiz ,ulan piçk kurusu,senin yüzünden Nehir" derken hemen Rüzgarın sözünü kestim ve yumruk atacak elini tutup
-"Rüzgar sakin "dedim.kaşlarimi olabildiğince catarak.Eğer söylerse aciz duruma düşecektir herkesin gözünde .Kavga durmuştu,herkes bana Rüzgara ve Poyraza bakıyordu.Gozumun ucuyla poyraza baktığımda olayı çözmeye çalışıyordu.Ehhhh haliyle okulun hepsi fisildasiyordu.Yok abi erkek okulumu kuz okulumu belli değil kari gibi dedikodu yapıyorlar .Tövbe tovbe....
-" NE SAKIN ' I NEHİR NEEEEEEE"dedi yüzüme doğru bağırarak ya da "KUKREYEREK".Ben de sakinligimi koruyarak kulağına fisildadim.
-" Rüzgar herşeyin bir zamanı var .Ben asla boyle rahat duracak bir kız miyim?"dedim .Ve geri çekilip göz kirptim.Rüzgar ise birşey demeden gitti.Ben ise Alp e dönerek
-"yürü su yaralarını pansuman yapalım " dedim.Ece ise ne olduğunu çözmeye çalışıyordu hala ve hala( Salman hocaya ithafennn) :D :D
.
.
.
.
.
.
.
.
"Ahhh Nehiraşkım yavaş olsana ayol " dedi Alp , elimde ki pamuğu dudağına bastırdığımda .. hayir hayir Alo ' Top' değil . zaahahah
Ece ise yanımda durmuş Alp'ın kanayan eline krem sürüp sormaya çalışıyor . Yanlış duymadınız sadece çalışıyordu .. çünkü Alp'ın hayvan gibi inlemelerinden ah pardon böğürüp hareket etmesin den hiç bir şey yapamıyoruz yahu !!-" Alp'im canım benim bak şimdi uslu bir çocuk ol ve yaralarını pansuman edelim hııı! !" Dedim ..
O ise küçük bir çocuk gibi hemen kafasını aşağı yukarı salladı . Aferin kızıma upss . 'OĞLUMA'
-" Alp , Rüzgar ile birlikte niye Poyrazlarla kavga ettiniz !?? " dedim ve pat diye sordum . Gerçekten merak ediyordum . Tamam Rüzgar bana yaptıklarından dolayı hesap sormayı çok istiyordu . Ama ben tutuyordum onu
-" Vallah Nehiraşkım Rüzgar poyraz ı bir .........
devamı gelecek bölümde ;) :p Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZoRaKi YaŞaM
Ficção Adolescente"Ben kuşları hep çok severdim çünkü onlar hayatın zorluklarına tepeden bakiyorlar :) ;-) Hayatta hep tek başına olan ve ağlamanın zayiflik olduğu zanneden annesiz ve babasız yetimhanede yaşamlarını devam ettirip 18 olunca resitliğin tadına varıp ayr...