Oh mijn god... Wat ik nu zie veranderd mijn hele inkijk op deze klas.
Shit. Er staat daar een jongen, niet zomaar een jongen. Hij is echt heel mooi. Ik kan niet stoppen met kijken. Zodra hij begint te lopen zie ik hem mijn richting op komen. Snel kijk ik verlegen weg. Ik bedenk me nu pas dat er maar één plek over is, naast mij. Verschrikt haal ik mijn tas van de stoel naast mij af als hij een tikje arrogant vraagt of hij daar mag zitten. Ik kan alleen maar knikken en kijk dan snel weg. Hij ruikt zo lekker...
"Klas! Jullie moeten over 3 weken een opdracht afhebben. Dit is een soort werkstuk. Je moet samenwerken. Laat me even groepjes maken."
Ik ben zo bang dat je samen moet werken met degene naast je. Dan moét ik dus met, hoe heet hij eigenlijk, samen werken. Straks stink ik uit mijn mond. Of zit mn haar raar, nee ik word altijd zo snel rood, dat gebeurd straks sowieso. Wacht, ik weet nog niet eens met wie ik samen moet werken.
"Oke, het is makkelijker om maar gewoon samen te werken met de persoon naast je. Als je hier een probleem mee hebt kun je dat zo melden." Ik kijk hem ongemakkelijk aan en lach. Het mislukt, hij kijkt me aan met een blik van 'oh gosh waarom moest ik hier zitten.' Ik stel me maar even voor, "hey, ik ben Lauren, misschien is het handig om elkaars naam te weten" zeg ik met een lach. Hij kijkt me aan en zegt "roy".
_________________________________________________________________________
Yeessss hoofdstuk 2
Ik heb even inspiratie.
JE LEEST
Hij is met haar
Short StoryWat als je op je nieuwe school dé jongen tegen komt? Een niet-cliché verhaal (hoop ik) met liefde.