Hoofdstuk 5

8 1 0
                                    

 Ik schrik plots wakker als ik me bedenk dat ik die opdracht met hem moet doen. We gaan dit never nooit af krijgen. 

Oke, ik wacht wel gewoon tot morgen. Dan hebben we weer school en ik hoop dat hij ook even naar mij toe komt want anders lijk ik ook zo wanhopig ofzo. Na die opmerking over zn ogen durf ik niet zo goed eraan te denken wat er gaat gebeuren. 

POV  Roy 

Toen ik die klas binnenkwam zag ik dat er maar 1 plek over was; naast een meisje. Zij is echt, idk. Er was iets van een connectie. Als ik in haar ogen kijk dan zie ik echt iets moois, en voel ik iets. Ik kan dit gevoel niet uitleggen, het is een speciaal gevoel. Maar ik heb nu 3 maanden een vriendin. En ik ben hartstikke verliefd op haar, alleen dat andere meisje heeft iets. Ze trekt me aan. Het is slecht, ik weet het. Ik kan hier ook niks aan doen en daarom doe ik maar arrogant, hopelijk stoot het haar af. Ik voel me er wel rot over want ik wil haar niet kwetsen maar ik wil ook niks voor haar voelen. normaal boeit het me echt niet en nu ineen s wel. Wat gebeurt er met me?

Nadat ze zich voorstelde kon ik alleen mijn naam zeggen. Verder niks. Ik mag mijn gevoelens/interesses niet laten zien. En dan moet ik ook nog die opdracht met haar maken. 

POV Lauren

Zal ik morgen op hem afstappen en vragen hoe we die opdracht gaan doen, we zijn namelijk nog niet begonnen. Maar hij is duidelijk heel erg afstandelijk, daar moet hij zich maar overheen zetten. Deze opdracht moet toch echt af. 

_________________________________________________________

yes, een pov van roy hihi 

Hij is met haarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu