Her zaman yaralanmanın aksine, bu daha iyi.
Bana dikkatlice bak. Ağlamandan nefret ediyorum bu yüzden...
İncinmek yorucu, evet, her zaman seni böyle görüyorum.
Benim ol. Seni seviyorum, tamam mı? Senin için endişeleniyorum, tamam mı?
Sonuna kadar sana iyi bakacağım.
Benim ol. Beni biliyorsun, değil mi? Beni gördün, değil mi?
Sonuna kadar seni koruyacağım.Beni duyuyor musun? Oh! Beni duyuyor musun? Oh!
Hatıralarla dolu, ıslak gözlerin, umarım benim sarılmamla son bulur.
En azından seni korumayı deneyeceğim, sessizce dökülen gözyaşlarını duydum, kırık kalpler tarafından aldatılmış.
Bence bu bir taşkın. Her zaman bana karşı böyleydin.
Kalbim genişledikçe verdiğin hasar büyüyor.
Bana gel, gülümseyişini sevdiğim için...
Seni rahat ettireceğim, evet, en azından senin için yapacağım.Benim ol. Seni seviyorum, tamam mı? Senin için endişelenmiyorum, tamam mı?
Sonuna kadar sana iyi bakacağım.
Birlikte gidelim. Zorlu yoldan yürümeyelim, tamam mı? Bu kolay değil, değil mi?
Seni bir daha böyle görmek istemiyorum.
Benim ol. Seni seviyorum, tamam mı? Senin için endişeleniyorum, tamam mı?
Sonuna kadar sana iyi bakacağım.Mücadele edecek ve tekrar zarar görmeni engelleyeceğim.
Sonsuz acı halkasında, bu her zamanki sessiz savaş. Bu da senin için fazla.
Kalkan ile endişelerin ve senin aranda duracağım.
Ay gibi etrafına dönüyorum.
Aşkın ışıklarını kapatabilir, bu yüzden bırak onu ve bana bak.
Derin yara izlerini kapatacak ve seni güldüreceğim. Ve seni benim yapacağım.^_^Vote verirseniz sevinirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-POP Şarkı sözleri (Türkçe)
FanfictionMüzik,bir dilde değil her dilde anlaşılmalıdır. •••》Simay_eylul_88