Can you feel my heartbeat! Kalp atıışımı hissedebiliyor musun ?
Heart beat heart beat Kalp atışı , kalp atışı
[Taecyeon] Niga jitbarpgo tteonan simjangi Terkettiğin bu kalp...
Ajikdo ttwigo isseo geugeotdo neoreul hyanghae Hala senin için atıyor...
Ijeuryeogo amuri noryeokhaebwado Seni unutmayı ne kadar denesemde
Saeroun saramdeureul amuri mannabwado Ne kadar insanla tanışırsam tanışayım
Gyesok dasi tto dasi doraseomyeon wae nisaenggangman naneunji Neden arkamı dönünce tekrar sadece seni düşünüyorum.
Anhallae geumanhallae amuri naejasineul Artık bunu yapmak istemyorum.Durmalıyım.
Dallaego tto dallaebwado amu soyongieobseo Kendimi sürekli durdurmaya çalışsamda...
Nae simjangi gojangna beoryeosseo wae Faydası yok! Kalbim kırık... Neden...
[Chansung]Wae ajikdo nan ireon babogateun jiseul haneunji Neden böyle aptalce şeyler yapmaya devam ediyorum?
Meoriron algenneunde gaseumeun wae jimamdaeronji Aklımda biliyorum, ama neden kalbim isyan ediyor...
Neoreul japgo nochireul motae Sana tutunuyorum ve bırakamıyorum.
Jigeumdo niga naui gyeote inneun geot gatae Sanki hala yanımdaymışsın gibi..
Geureul mitjimotae Vedalara inanmıyorum...
[Wooyoung] Nugu mannado maeum sok han goseun yeolji motago Kimle tanışısam tanışayım kalbim aynı atmadı.
Gyesok nijaril biwona Sürekli oranın senin yerin olduğunu söyledi.
[Junho] Olliga eomneunde oljido moreundago Ama bu mümkün değil ki, Olmayacağını bildiğim halde..
Wae mitneunji gaseumi wae mareul andeutni Neden hala olacağına inanıyorum? Kalbim neden benim lafımı dinlemiyor?
[Junsu] Listen to my Heartbeat (It's beating for you) Kalbimin sesini dinle (Senin için atıyor.)
Listen to my Heartbeat (It's waiting for you) Kalbimin sesini dinle (Senin için bekliyor.)
Kkeutnatdaneun geol ajikdo molla Bittiğini hala bilmiyor.
Wae ireoneunji ihaega anga Neden böyle olduğunu bende bilmiyorum.
[Wooyoung] Listen to my Heartbeat (It's beating for you) Kalbimin sesini dinle (Senin için atıyor.)
Listen to my Heartbeat (It's waiting for you) Kalbimin sesini dinle (Senin için bekliyor.)
Neoui saenggage ajikdo apa Seni düşününce hala canım yanıyor.
Gaseumi ttwil ttaemada saenggangna Kalbim her böyle attığında seni hatırlıyorum.
[Nickhun] Ijeoyahae ijeoya salsuisseo Unutmalıyım. Ancak unutursam yaşayabilirim çünkü.
Jiwo beoryeoyamanhae an geureomyeon naega jugeo Artık seni kalbimden atmazsam ölebilirim.
Stop trying to get her back she ain't coming Gelmek istemiyor işte artık denemeyi bırak!
She's gone gotta keep moving on O artık gitti! Artık sende önüne bak!
Gasseo ojianha geunyeoneun nisaenggak haji anha Bir daha dönmemek üzere gitti, bir daha hatırlamamak üzere...
[Junho] Geunyeoneun naega gidarineungeol O benim beklediğimi bile..
Jeonhyeo moreunchae jal salgo isseo ..bilmeden gayet güzel yaşıyor.
Geunyeoneun imi nal ijeosseo wanjeonhi jiwosseo O çoktan beni unuttu bile, kesin sildi bile..
Wae nan geureoke motani Peki ben neden bunu yapamıyorum?
[Junsu] Listen to my Heartbeat (It's beating for you) Kalbimin sesini dinle (Senin için atıyor.)
Listen to my Heartbeat (It's waiting for you) Kalbimin sesini dinle (Senin için bekliyor.)
Kkeutnatdaneun geol ajikdo molla Bittiğini hala bilmiyor.
[Wooyoung] Listen to my Heartbeat (It's beating for you) Kalbimin sesini dinle (Senin için atıyor.)
Listen to my Heartbeat (It's waiting for you) Kalbimin sesini dinle (Senin için bekliyor.)
Neoui saenggage ajikdo apa Seni düşününce hala canım yanıyor.
Gaseumi ttwil ttaemada saenggangna Kalbim her böyle attığında seni hatırlıyorum.
Umarım seversiniz.İyi dinlemeler.İsteklerinizi yoruma yazarsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
K-POP Şarkı sözleri (Türkçe)
FanficMüzik,bir dilde değil her dilde anlaşılmalıdır. •••》Simay_eylul_88