Lumea a devenit un loc foarte nesigur de cand 2 monstrii au deschi POARTA INFERNULUI.Tote creaturile lumii s-au stabilit pe pamant.Totul a devenit imprevizibil de atunci,la fiecare colt putea fii un demon care vrea sa te devoreze,sau poti posedar de o fantoma.Totusi monstrii au nivele de putere, 1 reprezentand cel mai slab monstru,iar 5 este cel mai puternic.Exista oameni care ii pot opri,dar cei care ii pot distruge pe cei de 5 au disparut fara urma.
Dupa asta viata mea s-a schimbat
EU SUNT KAGAMI SI VIATA MEA S-A SCHIMBAT INTR-O ZI RADICAL.
Bunicul meu a murit fara motiv,in urma cu 4 ani,fiind gasit in curte fara suflare,si plin de sange.Dupa imormantare tata m-a antrenat sa rezist la conditii extreme ,pentru orice incident de razboi,invatand sa trag cu arcul ,cu pusca,sa ma urc pe munte ,si sa ma lupt .Eu am inceput liceul in orasul meu,ORASUL DEMONULUI,unde m-am intalnit cu un prieten din copilarie pe nume Kizuki,un baiat pe care-l consider ca un frate,suntem de nedespartiti.Dupa prima zi de liceu mi-am facut prieteni ,dar ce a fost mai ciudat o fata dragut a vrut sa o conduc acasa,dar cea e si mai ciudat e ca nici nu stiam cine e.Am acceptat cererea fetei,am condus-o acasa,dar in fata casei ei s-a intamplat ceva,ea m-a sarutat fara motiv,din nou.Ce mi s-a parut ciudat este faptul ca in timpul sarutului mintea au aparut niste imagini cu o sabie si cu un om plin de sange.
Imediat dupa sarut ea a fugit fara sa zica nimic.Eu m-am carat imediat dupa sarut ,dar aveam o stare de lesie in mine.Dupa scrut timp chiar am lesinat .Cand m-am trezit eram in casa altui strain,casa zici ca era scoasa din animeuri,foarte japoneza.Strainul a inceput sa spuna brusc cateva chesti despre bunicul meu ,chestii care m-au enrvat :
-Bunicul tau a fost un slab!!
-Ces ti tu despre el??Tu vrei sa-ti inghici cuvintele????!!1
-Eu am fost un elev de-al bunicului tau.
-CEE?!?!?!LAMURESTE-MA ACUM!!!!!
-Tu provi dintr-o familie de vantori ,de shinigami,de luptatori respectati,familia ta avea una din obiectele demonilor,de aceea sunteti toti cei puri asa puternici,la fel si tu.
-Nu inteleg?
-Dute acasa acum si vorbest e cu tatal tau!!!
Speriat am fugit spre cas fara sa ma uit inapoi.Am intrat in casa direct cu gura pe tata,obligandu-l sa lamureasca la cele pe care mi le-a spus strainul .
-Deci ai aflat,speram sa nu afli,deci acum ca ai aflat va trebui sa incepem un antrenament,la 7:30 o sa fim in picioare.
-Dar vreau sa primesc raspunsuri..
-MAINE VEI FI LAMURIT.
(CA O MICA PARANTEZA ,AS VREA SA DATI UN FALLOW LA CARTE LUI KIZUKI,ACEASTA SE NUMESTE "PASAREA LUI HERMES",ESTE FOARTE GROZAVA ,FIIND TOT UN FUN FICTION)
ありがとうございました
MULTUMESC TUTUROR
CITEȘTI
DIFERTI DAR TOTUSI LA LEF
FanfictionUN FUNFICTION CARE SE BAZEAZA PE AVENTURILE A DOI PRIETENI FOATE BUNI.