A trecut mai bine de o saptamana de cand ma antrenez constant.In afar de schimbare fizica nu simt nimic nou,cred ca antrenamentele sunt facute in van.Am in minde sa-l intreb pe Hiroshi de tipul ala roscat care m-a vanat .
-Hiroshi!Te oblig sa spui cine era nebunul ala!
-Heee,iti voi spune,daca ma invigi intr-o lupta corp la corp.Si dupa aceste cuvinte un zambet diabolic a aparut pe fata lui.
-Bine.
-Ce?!Ai acceptat?
-Da,si treci la lupta!
Si brusc l-am vazut pe Hiroshi in fata mea,si imediat dupa m-a lovit in fata.Un manunchi greu de pumni a urmat,nu aveam timp de reactie,totul era prea spontan.
-RIPOSTEAZA PUSTIULE!
Nu auzeam nimic din ce spenea el,eram prea lovit.Sangele iesea din mine ca dintr-un izvor.Nu aveam nimic in minte,nu stiam cum sa ma apar.Dar am auzit o voce care m-a trezit.
-KAGAMI-KUN!!era vocea lui Alexys.
Dupa ce i-am auzit vocea m-am teleportat mai departe de Hiroshi.Ea ma privea ingrozita ,eram plin de sange si cu o privire salbatica.Hiroshi a paralizat dupa ce m-a vazut.Am facut un pas in fata iar sensei s-a dat in spate doi.Cu fiecare pas imi deschide-am energia ,tot ce voiam era sa-l inving pe tipul cu parul rosu,imi imaginam ca Hiroshi era el.Speriat ,s-a dat batut si a zis ca imi va spune ,dar maine ,deoarece trebuia sa-i spun lui Alexys ce s-a intamplat cu mine,era cam speriata.
I-am explicat larg care e faza cu mine si am primit un raspuns care m-a dat pe spate:
-Uhhhm,si eu sunt shinigami.
CITEȘTI
DIFERTI DAR TOTUSI LA LEF
FanfictionUN FUNFICTION CARE SE BAZEAZA PE AVENTURILE A DOI PRIETENI FOATE BUNI.