Nu am uitat unde mi-am deschis puterile ,intr-un templu vechi.M-am teleportat la templu ,si am cautat in templu o vraja ceva pentru a scapa de puterea de shinigami.Aomine s-a tinut dupa mine si tot imi spune sa nu fac asta.Eu desigur ca nu-l bag in seama,asa cum am ales sa devin shinigami,pot sa si renunt la aceasta idee.In timp ce m-am plimbat prin templu ,am ajuns intr-o bibloteca,dar si acolo am dat de cineva ,un paznic ce nu ma lasa sa intru.Mi-am folosit abilitatea pe care am invatat-o in timp ce ma antrenam cu baloane . Tipul a murit pe loc.Aomine a ramas cu gara cascata,nu-i venea sa creada ca am omorat pe cineva.Prin toate cartile alea am gasit una folositoare,cum sa scap de "blestul"meu.Ca sa scap de ele trebuie sa fac un lucru de necrezut..trebuie sa il descatusesc pe cel mai mare demon din lume,demon care se afla dupa poarta demonului...Nu am stat pe ganduri si am plecat spre POARTA DEMONULUI.Aomine a inceracat sa ma opreasca,dar fara succes.
Am ajuns in fata portii si niste demoni ma asteptau.Ei m-au condus pana la Hallow,cel mai mare demon din lume.
Hallow m-a vazut si s-a uitat in ochi mei.Imediat i-am auzit vocea in capul meu,el imi explica cum sa-l descatusesc.Trebuie sa ating si sa-mi deschid puterea.
Am deschis puterea si l-am atins,in secunda urmatoare in mintea mea a aparut bunicul care mi-a spus ca sunt un prost.Hallow se bucura de puterea pe care eu o ofeream .In scurt timp am ramas fara puteri,lesind.Dupa ce eu am lesinat ,Hallow si-a facut aparitia in oras,mancand chiar niste suflete.Eu m-am trezit intr-un final,eram pe un camp cu Aomine ,el imbract in hainele lui de shinigami,si spunandu-mi un singur lucru:
-Incepe razboiul
CITEȘTI
DIFERTI DAR TOTUSI LA LEF
FanfictionUN FUNFICTION CARE SE BAZEAZA PE AVENTURILE A DOI PRIETENI FOATE BUNI.