Ma plictisesc sa stau pe scaun 6 ore pe zi pe un scaun ,vreau sa se intample ceva mai incitant,o noua lupta.M-am grabit sa vorbesc ,imediat dupa acest gand scoala a fost atacata de demoni.Toti erau panicati doar eu ma plimbam fara sens pe hol,dar m-iam amintit ca trebuie sa-mi salvez scoala,asa ca eu impreuna cu toti ciudati ca mine din scoala am luptat prin scoala,fiecare mascat cum poate.Nu era o munca grea,erau toti de nivel 1 ,adica nu avea sens sa ma chinui.Dar usor ,usor apareau foarte multi monstrii ,fiind din ce in ce mi greu sa ma lupt.Prietenul meu Kizuki a incercat sa ne ajute, dar el a fost penetrat de un monstru care arata ca o fata.

-NOOOOOOOOOOOO!ANIKI!
-Imi pare rau.
Dupa ce el s-a stins in bratele mele eu am dat drumul l-a taota puterea din mine si am omarat fiecare bestie care era in scoala.Am ramas fara masca improvizata,toata scoala m-a vazut si mie nu mi-a pasat.Atat de nervos eram inact am distrus un sfert de scoala.
Eram privit ca un monstru.Nu stiam ce fac,doar luptam.
Dar cu ajutorul lui Alexys m-am calmat,nu stiu ce mi-a facut.
-De ce?..Nu era timpul lui...
Alexys m-a laut un brate si mi-a spus:
-Plangi!
Si am dat intr-un plans necontrolat.
De nicaieri a aprut un tip a aparat si mi-a zis:
-Kagami nu m-ai plange , eu sunt Aomine.
CITEȘTI
DIFERTI DAR TOTUSI LA LEF
FanficUN FUNFICTION CARE SE BAZEAZA PE AVENTURILE A DOI PRIETENI FOATE BUNI.