INECEPEM ANTRENAMENTUL

23 1 0
                                    

Cesul 7 Este: 30, tata a venitsa ma trezeasca deoarece spune ca antrenamentul ma va lamuri ,adica sa aflu despre bunicul,si sa primesc raspuns la intrebarile mele.

-KAGAMIII !! Ridica-te !!!

- De ce ?Soarele nu s-a ridicat.

-Bine, dacaNu vrei sa afli mai multe despre tau Bunicul, in continuare dormi.

-STAI!SUNT GATA DE ANTRENAMNET.

M-am si am imbracat in plecat cu tata-N parc, Unde a sa inceput despre vorbeasca si despre Neamul Bunicul Nostru.

-Familia noastra este una de shinigami, uni de lupte.Bunicul tau a fost cel mai puternic din neam,fiind supranumit "vantorul de monstri".Eu nu voiam sa afli pana la varsta de 17 ani ,deoarece atunci urma sa-ti pierzi puterea spirituala.

-Ce e Puterea spirituala?

-PUTEREA De Shinigami, Energia vietii.Fiecare shinigami are una ,variind de la unul la altul,odata ce o pierzi nu mai poti face rost de alta.Era mai bine daca nu aflai,deoarece nu trebuia sa-ti explic toate astea,si acum trebuie sa te antrenez ca sa o stapanesti.Eu voiam sa fi diferit ,sa nu fi nevoit sa lupti ca noi,dar soarta nu atinut cu mine.Tu ai calitati de shinigami inascut,adica ai tot ce trebuie ,ai agilitat e,tactica ,rezistenta.Ai fost primul din cei puri care si-a arata dovad a puritatii.


-Arata-mi puterea ta .

- OK,DACA ASTA VREI.

Tata mi-a raspuns pe un ton malefic .

Brusc am simtit un fior rece care vine spre mine,era tata inconjurat de o aura puternica ,arata ca un demon flamand.Am fugit ca un copil speriat .Cand ma uitam in spate-l vedeam,la un moment dat eram inconjurat de el.Dar din fericire s-a oprit totul.

-INVATA-MA ACUM!

-Puterea spirituala trebuie sa se deschida de la sine,ea se va deschide in momentul potrivit.

-De ce trebuie sa vorbesti in doti?

-Asa mi-a spus si bunicul ,asa-ti spun si eu.Dar dupa ce deschizi puterea ,corpul tau va vrea o arma compatibila cu tine.

-ok.

-Cred ca stiu ce pot sa te invat pana la deschidere.

-CE????

-Pasul Vanatorului.

-Cum se face?

-Iti misti copul intr-un anumit ritm incat sa para ca esti in mai multe locuri,adica mai pe scurt sa para ca-ti faci clone.

-COOL,ok.

-Dar trebuie ca tu singur sa gasesti ritmul,sa-ti arat.

Si dupa un pas l-am vazut pe tata de 100 de ori,incercuindu-ma.

-Asa trebuie sa fac si eu ?

-Da ,dar ai grija asta te va obosii foarte mult.

-OK,hai sa incepem.
-Ok te las singur atunci,vreai să faci totul fără ajutor.Sper să-ti iasă repede.
Tata a plecat iar eu am rămas singur încercând sa fac pasul.Am stat în parc toată ziua încercând să-l fac dar degeaba.Si am încercat timp 2 zile .
Ma antrenez non-stop si nu pot face pasul.
Ce să mă fac? Vreau să-l pot face.
În timp ce încercam să fac pasul am auzit o voce:
-Kagami-kun,aici.
M-am întors și am văzut -o pe fata de ieri . Ea mi-a spus că o cheamă Alexys(frumos nume,dar si ea e frumoasă) si ca ma cunoaște de la liceu,vazandu-ma jucând basket.
-Kagami ,tu ce faci aici ?
-Ma antrenez.
-A ,ok .
-Dar tu ce faci?
-Ma duc la o prietenă,si cred ca trebuie sa ma grăbesc,pa!
Am rămas îmbujorat după ce a plecat,cred ca simt ceva pentru ea,dar trebuie sa fac mai întâi pasul .
Sa încercam încă odată.
Trag aer in piept si expir

Nu pot să cred ,am reușit,am făcut pasul Wow

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nu pot să cred ,am reușit,am făcut pasul
Wow.

DIFERTI DAR TOTUSI LA LEFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum