Klockan var förbi sex på kvällen när Ginny vaknade till med ett flämtande.
"Snigelklubbens fest börjar ju nu och jag är inte ens påklädd!"
"Stanna", hördes ett väsande läspande bakom henne. Figuren hade hud som läder och ögon med pupiller så tunna att hon blev alldeles till sig av upphetsning. Hon hade en tunga som kunde slicka henne som ingen annan gjort. "Glöm dem. Jag kan få dig att må så mycket bättre", sade Nagini och strök sig mot Ginnys fagra anlete som ramades in av rött hår så rött att det lämnade dubbelt så lite själ som hos en vanlig ginger. Nagini hade alltid tyckt att Voldemort hade för mycket själ för hennes smak så hon stannade bara för att han var bra i sängen - och rik förstås.
Med ett surrande slickande tog hon sig förbi Ginnys läppar och sen blev det så tyst att man inte kunde höra annat än salivet som flödade. Sen råkade saker bli så intensivt att Nagini råkade få in hela hennes huvud i munnen och var på väg att svälja henne hel, tills Ginny tjöt ut stoppordet ("Umbridge!") och de bytte ställning. Nagini viskade sedan med djup röst i hennes öra: "My Anaconda don't" och slingrade sig sedan i sicksack-rörelser så att det svarta mönstret på hennes rygg rörde sig på ett sätt som var så hett att Ginny, rodnade tills hon blev helt röd i ansiktet.
Ingen människa hade någonsin fått henne att känna så här. Innan de hade somnat tidigare den kvällen hade de försökt men inte känt sig redo men nu var det dags för paret att förenas med varandra för första gången. Nagini rörde sig över brösten guppade under blusen. De påminde om hur hon själv brukade se ut när hon svalt två strutsägg. Nagini hade naturligtvis inga bröst. Hon hade gjort en masektomi för fansens skull och Voldemort ville inte betala för silikon.
Han gillade henne platt. Det måste varit därför han ständigt förföljde den där ungen Harry. Han brukade ständigt tjata om hur trogen han var henne men det var uppenbart att han haft en trekant med Bellatrix och Rita Skeeter, och han brukade ofta stöna "AHH WELL DONE DRACO... WELL DONE" i sömnen. Nagini hade till och med hittat ett album med bilder på Harrys skolfoton genom åren - och även Voldys och Trelawneys sextape. En sådan fuckboy, tänkte hon.
Nagini slutade strax vid Ginnys höfter när hon drog ut sin iPad från sin näsborre och satte på "I Kissed A Girl" och fortsatte med att gå ner på henne. Efter en stund kände Ginny den kluvna tungan - den sandpapperslena ytan kittla henne i underlivet. "Ojojoj inte så fort", utbrast Ginny med ett fnitter. Nagini började sakta ner och slickandet övergick i långsamma rörelser som vågor på lugnt hav - fast det skulle hon inte gjort. Dragningskraften från Ginnys slida var för stark - för oemotståndlig att Naginny började slingra in i henne. Ginny stönade till och utnjöt sin följande orgasm.
Plötsligt sparkades dörren till sovsalen upp och en figur med buskigt hår tog sig in. Juste, klockan hade gått mycket och festen var redan slut. "Har du tagit min vibrator", skrockade Hermione och bubblan hon blåste upp exploderade med ett smack och hon började blåsa upp en ny. Juste, den där slampan. Hon låg med alla killar på slottet, inklusive lärarna och djuren. "Nej, stick och brunn!" skrek Ginny, med sin buttra ginger-röst. Hermione stapplade plötsligt fram med ojämna steg. "Jag tror jag är lite onykter", sade hon och efter en milisekund ramlade hon över ett bord och ramlade framlänges med huvudet före. Ginny var dock inte långsam här. "Accio Hermajonäs!" En burk med något kladdigt, som stod på Susan Bones koffert (Susan i hufflepuff men Hermione har experimenterat en del på sista tiden) drogs då med brakande fart in i Ginnys huvud så att glaset med ett krasch tindrade ner på hennes kropp som glitter och lämnade en stor bula på hennes panna. Hermione, som hade slagit i sängkanten reste sig sedan - och gick med utan ett ord fram till Ginny och satte sig gränsle över hennes knän. Det blev en kort tystnad och sedan började Hermione suga på hennes bula. Bulan som kom att bli Ginnys erogena zon var extremt känslig och Ginny kunde inte hålla sig från att skrika så att det ekade ut i korridoren.
Det visade sig sen att många av flickorna hade ställt sig utanför deras rumsdörr och upphetsat knuffa bort varandra för att få en glimt av vad som försiggick innanför. Minerva McGonagall hade kallats till platsen i ett förskräckt meddelande av Lavender Brown (that hoe is just jealous), och det var som hon befarade. De hade bättre sex än Dumbledores och hennes så kallade "tebjudningar" då hon bl.a grävde i hans öron med en sked efter öronvax som hon åt medan han såg på (tydligen var det inte ens Dumbledore utan Pomona Sprout som tagit Polyjuice-elixiret för Dumbledore är ju gay). När eleverna skingrat sig tog McGonagall en hastig blick över axeln innan hon satte sin Samsung Galaxy S7 framför nyckelhålet och började filma den video som sedan kom att heta "Liquid BitchWitch" på pornhub, och sedan på youtube, den korta period den stannade där (självklart flaggade Luna Lovegood den för att bryta mot upprovsrättslagen).
Men vad hade majonäsen att göra med det hela? Efter Ginnys andra orgasm hade den smetiga substansen runnit ner över hakan och droppat ner och kladdat ner hennes kläder. Hermione som var en minimalist tyckte att mat inte skulle slängas och började förföriskt slicka på Ginnys vänstra ögonbryn (som också var hennes andra erogena zon).
Efter Ginnys tredje orgasm började gnidsexet som varade tills klockan slog 23:34 då hon fick orgasm igen. Efter en stund insåg Hermione att Ginny var rätt ful ändå och gick ner till Stora Salen för att skryta om det hela som den kingen hon var och började crowdsuffa över hennes fans och innan morgonen kom hade hon somnat i armarna på Argus Filch som fick bli hennes sugardaddy för den här terminen. Ginny brydde sig inte så mycket om detta. Hon fick mer pussy än henne så det så! Hon lyssnade på death metal tills ögonlocken blev för tunga att bära.
EPILOG: Nio månader senare slingrade sig Nagini ut ur Hermiones underliv mitt i hennes trekant med Snape och Narcissa. För Nagini hade detta känts som en mycket märklig dröm men förenades snart med Ginny igen som egentligen var gravid med Harrys barn men Nagini var så bra på att äta ägg att hon bara kunde rulla in och ta ut det på fem sekunder. Glasögonormen Harry var inte värd att fortsätta ligga med men det visade sig att Voldemort var mer än accepterande så de hade ofta trekanter i resten av sina dar-
Slut.
YOU ARE READING
Virginnyty [Naginny (NaginixGinny)]
FanficDramatic events follows, as Ginny discovers she's sexually attracted to snakes.