לכל דבר יש משמעות .
"שמש למה את פה !?" צעקתי בזמן שאני בשדה פתוח שמאחורי ביתי .
תמיד יכולתי להתרכז כאן.
זה היה מקום נטשו אותו לפני שנים רבות, כמוני.אמא אומרת שאני חולת נפש , מכוערת , טעות .
אבא תמיד יוצא וחוזר בלילה שיכור ."למה אני פה?" צעקתי אל השמיים .
"למה אתם פה?" העננים זזו להם בקצבם הרגיל מתעלמים ממני.התכופפתי קלות יושבת על ברכיי , נגעתי בדשא ושאלתי בלחש"האם גם אתה תתעלם?"
"ילדה מה את עושה?" שמעתי קול מאחורי.
הסתובבתי לראות ילד עם תלתלים שחורים הנופלים על פניו עם עיניים כחולות , הוא היה נראה בן עשר לעומתי שהייתי שבע.הסתכלתי על עיניו לראות את הרגש שמשתקף בהם .
אבל אצלו לא היה כלום .
פשוט כלום."מזדהה איתם." אמרתי בפשטות.
הוא ישב לידי ואמר "אני גם יכול?" לפתע העיניים האלה שלא הראו כלום הראו כל כך עצב .חייכתי ואמרתי"ברור אבל עם איזה הרגשה ?"
הוא הסתכל לשמיים ואמר "כאב"
"אז תצעק , תשחרר הכל אל תחזיק , תחשוב שאני לא פה ." הוא הינהן וקם כמה מטרים קדימה והתחיל."למה אימא מתה? למה אבא מרביץ כל הזמן ?למה אני טעות ? למה נולדתי ? יש לי משמעות? נקמה , אהבה משהו?!" הוא הפסיק הסתכל לשמיים וחזר לשבת ליידי.
"תודה זה משחרר." הוא הסתכל על עיניי השחורות ."אני תמיד פה אתה יכול לבוא תמיד , עכשיו תורי לשחרר." הוא הנהן , נעמדתי והתקדמתי קדימה .
"למה אמא שונאת אותי? למה אבא מרביץ ? למה אני טעות ? אני גם רוצה משמעות בעולם ,לעשות דברים,להפסיק להיות טעות!"
צעקתי בכל כוחי .חזרתי לשבת ליד הילד המסתורי .
הוא לקח את שתי ידיו הקטנות והצמיד אותם לשתי ידיי הקטנות ואמר "לשתי טעויות בטוח יש משמעות בעולם ."—————
כן זה לא אופייני לכל הפרקים שהעלתי עד עכשיו אבל יהיו עוד קטעים כאלה
בבקשה להפיץ אני רואה שלספר יש בקשוי צפיות שזה די מאכזב אז בבקשה .
-isuperwomen990-
YOU ARE READING
>>קטעים קצרים לפי המצב רוח <<
Short Storyבסיפור הזה אני רוצה לכתוב קטעים קצרים חלק על החיים חלקם חידות , חלק על דברים עמוקים ודברים למחשבה . זרמו בהודעות ! ובדיון על דברים כאן והכי חשווב פרגנווו ! העלאות מהירות! Randon #25 -ISuperWomen990-