ביום הראשון שלי בתיכון החדש הסתכלתי עליה.
היא הילדה החנונית שבסוף הכיתה , מנסה כמה שפחות להתבלט ולקבל עוד העלבות.
אבל בשבילי היא כל כך הייתה יפה .השיער השחור שהתגלש במורד גבה ועינייה אשר היו אפורות חדרו דרך נשמתי , הרגשתי כאילו קופידון* ירה בי חץ של אהבה .
ראיתי ילדה גבוהה ג'ינג'ית עם תלתלים מתקרבת אליה במהירות עם חברותיה .
היפה שלי התכווצה במקומה ואני כמובן לא יכולתי אלא שלהתייצב מולם בשבילה.לאחר אותו יום נהייתי החבר הכי טוב והשומר של היפה שלי או בשמה האמיתי קתרין.
שסיימנו את התיכון היא באה אליי ביום האחרון ואמרה בכנות "בלעדייך, לא הייתי כאן היום!" . היא הסתכלה ישירות לתוך עיניי החומות שהתרגשו מהתוודאותה .
"את הדבר הכי טוב שקרה לי בשלוש שנים האלה קתרין" עניתי בכנות .
עיניה נפערו ובלי לחשוב נישקתי אותה."והתשובה שלך?" שאלתי בביטחון, אך זה לא מה שקרה במוחי המסתחרר בדאגה .
היא הסתכלה עליי דקה שלמה שבכל שנייה ליבי נשבר עוד יותר.
עמדתי להתייאש וללכת עד שלפתע היא הצמידה את שפתיה לשפתיי .התחושה הייתה מדהימה!
נפרדנו מהנשיקה הלוהטת .
מאושרים וסומק על לחיינו ועלינו על הבמה שקראו את שמותינו לקבלת התעודות .לאחר שלוש שנים וסיום הקולג' התחתנו .
הכומר מורל הכריז עלינו כבעל ואישה לאחר שאמרנו את נדרינו.הסתכלתי על עיניה של אישתי שסחפו אותי אליה מהרגע הראשון עד שזה קרה.
לרגע אחד היא הייתה מולי וברגע השני היא הייתה על הרצפה שסביבה שלולית דם .
יוצא מן ההלם רכנתי לעברה לוחש בקול שבור " קת-רין בבקשה ... אל תעז-בי אותי !
אני צר-יך אות-ך איתי את הבטחת לי שנזד-קן ביחד בבקשה ..." היא הסתכלה עליי מנסה לגבש את המילים בפיה "אני א...אוהב-ת אותך … תמש-יך הלאה !" היא בכתה ולקחה את נשימתה האחרונה ."לאאאאאאאא!!!" צעקתי בכל כוחי מסתכל על הרוצחת הג'ינג'ית שעמדה בקהל.
—————
עוד פעם שתי פרקים ביוום !
ושוב קטע על אהבה .
כמו תמיד תגיבו , תפיצו , תצביעו ותעקבו.
-isuperwomen990-
YOU ARE READING
>>קטעים קצרים לפי המצב רוח <<
Short Storyבסיפור הזה אני רוצה לכתוב קטעים קצרים חלק על החיים חלקם חידות , חלק על דברים עמוקים ודברים למחשבה . זרמו בהודעות ! ובדיון על דברים כאן והכי חשווב פרגנווו ! העלאות מהירות! Randon #25 -ISuperWomen990-