t i e n

40 5 5
                                    

{charlie}

Dan denk ik weer terug aan het gesprek die ik net heb gehad met Sel. Ik geef veel om haar, maar dan moet ze niet lopen zeiken als ze haar uitslag nog steeds niet binnen krijgt en er ook niks voor doet.

*bzzz*

Ik pak mijn telefoon en zie Selena staan. Snel druk ik op het groene knopje.

'Ik heb net een telefoontje gekregen van mijn dokter.'

'En?' Zeg ik nieuwgierig.

'Ze hebben tegen mij gezegd dat ik een break moet nemen,' hoor ik Selena teleurstellend zeggen.

'Wait. Onze perfomence dan?'

'Ze zeggen dat ik die moet cancellen, maar no way, I'm not gonna do that.'

'Sel, je gezondheid gaat voor.'

'Dat weet ik, schat. Maar ik wil gewoon een keer met je performen. Mag dat niet dan?'

'Nou, ik weet niet of ik dat wel wil Sel.'

'Whut.. I'm confused. Stop Charlie. Is dit nou sarcastisch of niet?' Zegt ze geïrriteerd. Ze is vast ongesteld.

'Nee, ik meen het,' probeer ik zo serieus mogelijk te zeggen.

'Char, even serieus.'

'Ik meen het.'

'Doei,' hoor ik Selena zeggen en dan hoor ik een piep. Ze heeft serieus opgehangen. God, wat kan ik soms aan haar irriteren man.

{selena}

Jezus, wat kan ik aan hem irriteren. Ik bel hem opnieuw. Ik zoek in mijn telefoon naar contacten en klik dan op Charlie en begin hem te bellen.

'Daar ben je weer.'

'Char, please. Doe is niet zo kinderachtig,' zeg ik geïrriteerd.

'Je weet toch dat ik het niet meen,' hoor ik hem een beetje lachend zeggen.

'Anders vraag ik het toch niet,' zeg ik met een attitude.

'Calm down, Sel. Was maar grapje.'

'Heel grappig. Je moet comedian worden,' zeg ik chagrijnig en nog steeds geïrriteerd.

'Selena?'

'Ja.'

'Ben je o-..'

'Shut up,' ik haal mijn telefoon van mijn oor af en klik op het rode knopje. Wat kan ik aan hem irriteren. O. My. God.

we don't talk anymore {s.g}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu