LUPII NOPTII

85 11 6
                                    


   Îmi deschid ochii. Vântul puternic îmi sufla în fața.  Ridic nasul și adulmec ușor briza diminețiisimțind neliniște în aer. Încep sa dau  din coada și sa privesc cerul înnorat. Ma duc la iazul din apropiere și îmi privesc reflexia gânditor , apoi încep sa beau apa limpede și rece care îmi mai alunga neliniștea. Kate vine spre mine bucuroasa și îmi observa îngrijorarea din privire. Ea îmi linge afectuos urechile și îmi spune sa ma calmez . Trebuie sa plecam. Nu știu cat mai trebuie sa umblam prin lume pana când sa ne găsim o casa , dar Alfa nu era niciodată mulțumitși asta ma îngrijorează. Ma întorc și îl vad cu sta și ma privește de după un copac. Abia se vede , iar blana lui neagra îl avantajează.  El vine spre mine , mergand cu pași greoi. Se apropie mai mult ,  afișând  o postura mandra , iar urechile mi se pleostesc de frica , el privindu-mă  satisfacut cu ochii lui galbeni și strălucitori. Se oprește,  apoi adauga:
   -   Bună dimineață , nu-i asa ? spune el , afișând un zâmbet malefic pe față.
   - Da , spun eu înghițind în sec.
   Pornim la drum. " Nu știu ce voia sa spună cu asta , dar cred ca și el a simțit neliniștea din aer sau poate plănuiește ceva." Jazz îmi întrerupe gândul cu un lătrat:
  - Ce faci , frate ? îmi spune el , dând din coada bucuros.
  - Nu știu,  dar nu este nimic.
El ma privește nesigur și  se îndepărtează.
  Noaptea se lasa . Noi ne continuam drumul prin padurea intunecata. Trebuie sa ne găsim un loc în care sa ne adăpostim.  Stelele ne vegheaza, iar luna ne lumineaza calea , deci ce poate merge prost ? Deodată , un urlet taie liniștea adâncă . Încep sa marai furios și simt cum frica  ma napadeste . Niște lupi apar din umbra copacilor protectori. Lumina lunii ma ajuta sa le vad siluetele cum pășesc mai aproape de noi și ne înconjoară. Sunt Lupii NopțiiMirosul fricii devine din ce în ce mai puternic și simt cum îmi inunda nările. " Nu putem sa ne luptam cu ei , sunt prea puternici " , spun eu , iar disperarea mi se putea citi pe fata. Ma dau în spate , iar răsuflarea lupului din spatele meu ma face sa tresar. Ei se apropie încrezători , arătându-și colții.
    - Trebuie sa fugim ! spun eu , iar glasul meu se aude în toată pădurea ca un ecou , apoi împing lupul din fata mea care cade la pământ și reușesc sa ma strecor.
   Ei încep sa ne fugăreasca. Înaintăm prin padurea deasa , iar ramurile copacilor ma lovesc.  Ieșim într-un câmp , luna luminând totul în jur. Kate este cea mai rapida dintre noi și o vad cum aleargă în fata mea.

Deodată,  un lup o trântește la pământ.  Era Alfa-ul lor , cel mai puternic și brav dinte toți. Nu îmi pot lasa sora sa moara. Un  furia ma cuprinde și sar în spatele lui.
El mârâie surprins , se întoarce și ma prinde de ceafă. Simt cum un val de durere ma cuprinde și îmi amorțesc picioarele , iar privirea mi se incetoseaza. Reușesc sa ma întorc și , cu o lovitura puternica , îl trântesc la pământ.  Eu scot un mârâit puternic , iar lupul ma privește speriat. Ceilalți  se opresc uimiți și se retrag.Ma simt invincibil și începem sa urlam victoriosi.

 Soarele răsare , iar picăturile de roua mi se așează pe blana

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Soarele răsare , iar picăturile de roua mi se așează pe blana. Cerul capătă o culoare roșiatica și briza dimineții ma dezmiarda. Suntem obosiți, niciunul nu mai are puterea sa spună ceva , asa ca se uita la mine , unii cu respect , alții cu invidie. Rana ma ustura și marai înfundat. Kate vine și îmi linge grijuliu gatul , multumindu-mi. Ma întind pe iarba moale și închid ochii. 

Sper ca v-a plăcut noul meu capitol și aștept părerile și sugestiile voastre în comentarii.
 
  P.s Va rog , dacă aveți timp sa aruncați un ochi la noua mea carte. Va pup.😘




Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 21, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

The Black Wolf Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum