Přišla jsem na pokoj a nevěděla co mám dělat. Vůbec nevím jak mám kontaktovat mou planetu. Jak to, že může vidět Berylium? Vždyť to není možný. A co to je vlastně ten mobil? Rozhodla jsem se, že se půjdu proletět. Už mi to chybí. A zkusím teda rovnou zjistit co to je ten mobil. Nevím proč, ale nějak se mi Niall dostává pod kůži. Vím, že to asi není dobré. Ale já za to nemůžu.
Tady na Zemi je nádherně. Líbí se mi tu víc než u nás.Letěla jsem nad nějakou ulicí a najednou jsem uviděla velký nápis Mobile. Sletěla jsem dolů a podívala se do výlohy. Byli tam nějaké, no vypadá to na takovou krabičku. Vešla jsem dovnitř a rozhlédla se. Přišla jsem k jednomu a dotkla se kolečka a ten mobil se rozsvítil. Odemkla jsem ho a začala ho zkoumat.
Strávila jsem tam asi tři hodiny. Ale zase jsem to pochopila. Je to stroj na komunikaci. No pro dnešek toho mám dost. Roztáhla jsem křídla a letěla do hotelu.Niall's pov.
Odcházel jsem od hotelu. Vážně je velmi zvláštní. Ale něčím mě strašně přitahuje. Stopl jsem si taxíka a jel domů.
,, Čau Nialle. Kde jsi byl?" ,zeptal se Li.
"Trochu jsem se zdržel ve městě." Odvětil jsem a snažil se o vážný výraz.
"Á Naillík si našel holku." Zasmál se.
"Né to není pravda." Zamračil jsem se na něj a dal ruce křížem, asi jsem vypadal jak naštvané malé dítě, což ho rozesmálo ještě víc. Zachránil mě až Louis který vešel do místnosti.
"Tak tady jsi, máme zpoždění, jdeme přece na tu grilovačku." Nojo vlastně úplně jsem na to zapomněl.
Klukům jsem řekl, že za chvíli dojdu, potřeboval jsem si aspoň vyměnit tričko. Přesto jsem pořád na ni myslel. Už se těším na zítřek. I za ten, krátký čas se mi zalíbila, bylo na ní něco výjimečného. Musím si pohnout, jinak mě budou vyslýchat. A teda od všech nechci poslouchat jejich rýpavé narážky na to že mám podle nich přítelkyni.
....................
Grilování jsme si užili,už jen díky tomu že jsme se zase sešli s holkama. Myslím tím Perrie, Jesy, Ann a Jade. Byl to takový pohodový večer, i když já přemýšlel stále o dnešku a o tom co přinese zítřek....
Ahooj.. Doufám že se kapitola líbila. :D Budu mít asi určitě pomalejší aktualizaci. Protože se vymlouvám na to že mám moc školy. :DD I když to teď bude pravda, aleee i tak bych si na to měla najít čas. :D Teď už jde jen o ty nápady. :D Tak zase u dalšího dílu. Ahooj :v
Vaše Jolča <3
ČTEŠ
Different Worlds [One Direction]
FanfikceJmenuji se Elysia. Brzy mi bude devatenáct pozemských let. Pocházím z planety Lumia, která leží přibližne dvěstě tisíc světelných let od planety Země. Jsme takřka neviditelní pro lidské zraky. Máme zvláštní schopnost zneviditelnit sami sebe. Abych n...