16

5.4K 544 80
                                    

04.11.14

Trene binmemle gözlerimizin buluşması bir oldu. Ama ben hemen kaçırdım gözlerimi gözlerinden. Nasıl baka bilirdimki heycandan ölmek istemiyorum.

~Hey! Seri katil.

Dedin. Herkes senin yüzünden bana garip garip bakmaya başladı. Sana sinirle baktım.

~buraya otursana

Senin dışında kimse konuşmadığı için ilgi noktası olmuştuk. Ve ben dikkat çekmekten nefret ederim.

~gelsene hadi!

Sen ne kadar çenesi düşük bir insan çıktın. Sinirle karşındaki yere oturdum.

~adın ne?

Şuan ne diyecektim bilmiyorum. Hayır tabikide adımı biliyorum. Ama soran sen olunca kelimeler dökülmüyordu. Benden cevap alamamıştın.

~yoksa sana sürekli seri katil dememi mi istiyorsun?

İlk defa bu denli uyumanı istedim. Uyurken daha tatlı ve SESSİZ sin.

~saçmalama

Ağzımdan sonunda bir kelime çıkmıştı. Güldün.

~Biran konuşmayı bilmiyorsun sandım. Ee adını söylemeyecekmisin?

Bazı anlar vardırya kalbinin sesinin duyulmasından korktuğun o andayım. Bu arada söylemem gerek. Kokun kadar sesinde harika.

Bana söylemem için hala bakmaya devam ediyordun ve ben dahada gergin oluyorum.

~hyeya. Kim hyeya.

Sonunda memnun olurcasına güldün. Ama daha fazla konuşamadık çünkü inmem gerekliydi koala min yoongi.

~görüşürüz hyeya..

Sana bakıp gülümsedim. Adımı senden duymak daha güzel hissettirdi koala..

KOALA✔ MinYoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin