Part 5

7.7K 337 8
                                    

Δεν το πιστεύω αυτό που συμβαίνει.Παρακολουθώ τον Αλέξη να έρχεται με γρήγορο βήμα και ένα αλαζονικό χαμόγελο κολλημένο στα αισθησιακά του χείλη.Έχω μια αμυδρή συναίσθηση ότι ο Κώστας με αγκαλιάζει στα πεταχτά,χαιρετώντας με και ύστερα φιλάει με πάθος την Νάνσυ.Νιώθω σαν να έχω παραλύσει.Ο Αλέξης έχει ήδη κάτσει δίπλα μου στον καναπέ,ενώ ο Κώστας απέναντι μας.Ο πρώτος με κοιτάει με ένα ανεξιχνίαστο ύφος που μου προκαλεί νευρικότητα..Τα μαύρα μαλλιά του είναι ατιμέλητα,τα μάτια του,στο ίδιο χρώμα,με αιχμαλωτίζουν και δεν μπορώ να αρθρώσω λέξη.Καθώς το βλέμμα μου κατεβαίνει προς τα κάτω παρατηρώ πως φοράει μια σκούρα γκρι μπλούζα που κολλάει στα μυώδη μπράτσα του και στο ευρύ στέρνο του.Μμμ..προφανώς γυμνάζεται..μου αρέσει αυτό..

Μα τι λέω?Δεν μου αρέσει τίποτα σε αυτόν!

Όταν συνεχίζω να τον επεξεργάζομαι διακρίνω το επίπεδο στομάχι του μέσα από το λεπτό ύφασμα της μπλούζας του.Το φούσκωμα στον καβάλο του είναι πολύ εντυπωσιακό..

Ο Αλέξης προφανώς κατάλαβε τις βρώμικες σκέψεις μου,αν κρίνω από το υψωμένο φρύδι του και το πονηρό χαμόγελο του.Δαγκώνει προκλητικά το κάτω χείλος του και με καρφώνει κατευθείαν στα μάτια.

Σοκαρισμένη με τον εαυτό μου και με την τροπή που έχουν πάρει οι σκέψεις μου συνέρχομαι απότομα και προσπαθώ να συγκεντρωθώ.

"Θαυμάζεις μωρό μου?"

"Μην γίνεσαι γελοίος!"λέω κατηγορηματικά.

"Μην νομίζεις ότι δεν κατάλαβα που κοιτούσες μικρή ψεύτρα!"

Ωχχ!Με τσάκωσε,αλλά δεν πρόκειται να παραδεχτώ τίποτα σε αυτόν!Τον κοιτάζω έτοιμη να τον βρίσω αλλά η φωνή του Κώστα με διακόπτει.

"Τι συμβαίνει με εσάς τους δύο παιδιά?"

"Τίποτα φυσικά!Απλά έχεις μονοπωλήσει την φίλη μου και αναγκάζομαι να συζητώ με αυτόν!"λέω δείχνοντας τον Αλέξη.Ξεχειλίζω από ευγένεια!

"Σε χάλασε ψεύτρα."αποκρίνεται ο Αλέξης

"Ναι"απαντώ ξερά.

Εκείνη την ώρα πετάγεται η Νάνσυ θέλοντας να με βγάλει από την δύσκολη θέση.

"Λοιπόν Αλέξη πως πάνε οι δουλειές στην εταιρία?Έχεις καθόλου χρόνο για διασκέδαση?"

"Όλα μια χαρά,είμαι πολύ ευχαριστημένος με το προσωπικό που απασχολούμε.Είναι πολύ ικανοί και έχω ελεύθερο χρόνο,αν και περιορισμένο."

Με τρελαίνεις.Where stories live. Discover now