Part 8

7.1K 338 9
                                    

Καταφέρνω να ξεκλειδώσω την πόρτα παρά την ζάλη μου.Μπαίνουμε μέσα και ο Αλέξης κλείνει την κεντρική είσοδο με μια κλωτσιά.Με κολλάει πάνω στην πόρτα και η ανάσα μου κόβεται.Η καρδιά μου σφυροκοπά στο στήθος μου σαν τρελή,λες και θέλει να βγει από αυτό.Αρχίζει να με φιλάει βίαια,κτητικά σαν να κρέμεται η ζωή του από αυτό και να μην υπάρχει αύριο.Η γλώσσα μου ανταποκρίνεται στον γρήγορο ρυθμό του και νιώθω ισχυρά ρίγη να διαπερνούν το κορμί μου.Τα χέρια του ταξιδεύουν κατά μήκος της πλάτης μου μέχρι τους γλουτούς μου και με χαϊδεύει ρυθμικά.

"Αλέξη.."βαριανασαίνω.

"Σςςς μωρό μου.."αποκρίνεται καθώς τα χείλη του κατεβαίνουν στον λαιμό μου.Αφήνει υγρά φιλιά εκεί και δαγκώνει αισθησιακά τον λοβό του αυτιού μου.Τα χέρια μου βρίσκονται γύρω από το λαιμό του και πειράζουν απαλά τα μαλλιά του.

Ξαφνικά σηκώνει το κεφάλι του και με κοιτάζει βαθιά στα μάτια.Μαύρα μάτια γεμάτα πόθο και ανάγκη στα πράσινα δικά μου.Πιάνει το πρόσωπο μου τρυφερά και με φιλάει με μια πείνα που με κάνει να πάρω φωτιά ξανά.Ύστερα παίρνει το χέρι μου και το τοποθετεί στο στέρνο του που ανεβοκατεβαίνει από την έξαψη που νιώθουμε.Γλιστράει την παλάμη μου κάνοντας μια διαδρομή από τους γραμμωμένους κοιλιακούς του καταλήγοντας στον καβάλο του.Καθώς αγγίζω την καυτή του στύση νιώθω τον απόλυτα ερεθισμένο ανδρισμό του.

"Το νιώθεις Έλενα?...Με τρελαίνεις.."ψιθυρίζει ξέπνοος ανάμεσα στα παθιασμένα φιλιά.

Τα λόγια του κάνουν τα σωθικά μου να συσπαστούν και με κατακλύζει μια πρωτόγνωρη ανάγκη να τον νιώσω μέσα μου..Με έχει κυριεύσει καθαρός πόθος και μου είναι αδύνατον να ελέγξω τον εαυτό μου.

"Αλέξη..Σε θέλω.."ψελλίζω αναστατωμένη.Ξεκολλάω το σώμα μου από την πόρτα και του βγάζω γρήγορα την μπλούζα,ανακαλύπτοντας το θεϊκό του σώμα.Τον σπρώχνω προς τον καναπέ και όταν καταλαβαίνει τις προθέσεις μου,πιάνει τους γοφούς μου και με σηκώνει με μεγάλη ευκολία.Τα πόδια μου τυλίγονται αμέσως στην μέση του,ενώ τα δάχτυλα μου μπλέκονται στα ατίθασα μαλλιά του.Κάθεται στην άκρη του καναπέ και με έχει καβάλα πάνω του.Με μια κίνηση μου βγάζει την μπλούζα ανακαλύπτοντας το φούξια δαντελένιο σουτιέν μου.Ένα σκανταλιάρικο χαμόγελο παίζει στα χείλη του και αρχίζει να φιλάει και να δαγκώνει το πλούσιο στήθος μου.Βογκάω με την αίσθηση του στόματος του πάνω μου και τραβάω ελαφρά τα μαλλιά του.

Με μια ξαφνική κίνηση με αρπάζει από την μέση και βρίσκομαι εγκλωβισμένη από κάτω του.Είναι ανάμεσα στα πόδια μου και νιώθω την διέγερση του στο κέντρο της θηλυκότητας μου.Συνεχίζει να με φιλάει άγρια κατεβαίνοντας προς την κοιλιά μου.Με αργές κινήσεις ξεκουμπώνει το τζιν μου και το πετάει στο πάτωμα.Τα μάτια του έχουν σκουρίνει από τον πόθο και η λαγνεία έχει πάρει ήδη τη θέση της αυτοκυριαρχίας και των δυών μας.

Τα δάχτυλα του προχωρούν προς το πιο τρυφερό σημείο του κορμιού μου,εκεί που είμαι απίστευτα υγρή.Ο αντίχειρας του χαϊδεύει την κλειτορίδα μου ενώ τα δάχτυλα του διαγράφουν κύκλους γύρω μου.

Είναι τόσο καλός σε αυτό που κάνει..

Δαγκώνω το χείλος μου και αναδεύομαι από κάτω του αφήνοντας μια βραχνή κραυγή.

"Θα σου δώσω αυτό που θες μωρό μου."ψιθυρίζει καθώς με βλέπει να σαλεύω ανήσυχα.Έπειτα ο Αλέξης γλιστράει ένα δάχτυλο μέσα μου και το κουνάει ρυθμικά.Βογκάω και έχω την ανάγκη να απελευθερωθώ.

"Σε θέλω να παραληρείς.."λέει συνεχίζοντας το αργό βασανιστήριο.Δεν αντέχω άλλο και τελειώνω φωνάζοντας το όνομα του.Το βλέμμα του με καίει και δεν μπορώ να αρθρώσω λέξη.

Νιώθω την ανάγκη να τον ικανοποιήσω,να χάσει κάθε έλεγχο..

Τον σπρώχνω για να αλλάξουμε θέσεις και βρίσκομαι από πάνω του.Αισθάνομαι τον ανδρισμό του να πιέζει το τζιν του και τον φιλάω παθιασμένα.Τα χέρια του βρίσκονται στους γλουτούς μου και τρίβει την περιοχή μου πάνω του για να τον νιώσω.Τέλεια αίσθηση..

Κατεβαίνω προς τα κάτω γλείφωντας το γυμνασμένο κορμί του.Όταν πλησιάζω την γλώσσα μου στον αφαλό του οι μύες του συσπώνται και ξέρω πως με θέλει όσο και εγώ..Τα δάχτυλα μου βρίσκουν το δρόμο τους προς το τζιν του και πριν το ξεκουμπώσω τον χαϊδεύω αισθησιακά.Παίρνει μια κοφτή ανάσα και ένα βογκητό ξεφεύγει από τα χείλη του.

Ξαφνικά χτυπάει το κουδούνι και επιστρέφουμε στην πραγματικότητα.Ποιος μπορεί να είναι?Με καταλαμβάνει ένα κύμα πανικού και κλείνω ασυναίσθητα το στόμα του Αλέξη με το χέρι μου κάνοντας του νόημα να μην μιλήσει.Έχει κοκαλώσει στη θέση του όπως άλλωστε και εγώ.Η πόρτα χτυπά ξανά.

"Έλενα?"ακούω τον Παύλο να φωνάζει.

Ω Θεέ μου!Η εργασία..Ξέχασα!

"Ποιος στο διάολο είναι αυτός?"ρωτάει ο Αλέξης εξαγριωμένος.

Τι κάνουμε τώρα?

Με τρελαίνεις.Where stories live. Discover now