Ξυπνάω λίγο απότομα,νιώθοντας να κρυώνω αλλά και ένα αίσθημα γαλήνης.Για μια στιγμή δεν θυμάμαι που βρίσκομαι και με ποιον.Ανοίγω τα μάτια μου και πιάνω τον Αλέξη να με παρακολουθεί με ένα αχνό χαμόγελο,καθώς παίζει με τα μαλλιά μου.Του χαμογελάω γλυκά αν και νιώθω άβολα που με κοιτούσε ενώ κοιμόμουν.
"Προφανώς αποκοιμήθηκα.Πόση ώρα με παρατηρείς?"
"Μονάχα το τελευταίο τέταρτο."ομολογεί.
"Αυτό δεν είναι και τόσο ευγενικό ξέρεις!"
"Αα ναι..?"σταματάει και με φιλάει."Δεν νομίζω.."λέει παιχνιδιάρικα.Συνεχίζει τα φιλιά κατεβαίνοντας προς τον λαιμό μου.Τραβάει το σεντόνι και αποκαλύπτει την γύμνια μου.
"Σε θέλω."δηλώνει.
Η ανάσα μου κόβεται.Το ξέρω πως δεν έχει περάσει πολύ ώρα από την προηγούμενη φορά,αλλά νιώθω μια έξαψη μέσα μου.Τον έχω ανάγκη.
"Δείξε μου πόσο."του απαντώ με έναν προκλητικό τόνο.Τον πιάνω απροετοίμαστο και με κοιτάζει εύθυμα ανασηκώνοντας το φρύδι του.
"Αν το κάνω θα πονέσεις πολύ μικρή.Πριν με το ζόρι συγκροτούσα τον εαυτό μου.Αυτή τη φορά δεν θα είμαι τόσο ευγενικός μωρό μου."
Καθώς ακούω αυτά τα λόγια νιώθω το αίμα να τρέχει καυτό στις φλέβες μου και αναρωτιέμαι τι να εννοεί.Αλλά αυτή την στιγμή δεν με νοιάζει.Τον θέλω.Τώρα.
Ανεβαίνω πάνω του και αρχίζω να τον φιλάω παθιασμένα τρίβοντας το στήθος μου στο στέρνο του.Τα χέρια του μετακινούνται στους γλουτούς μου και νιώθω ανάμεσα στα πόδια μου την στύση του.Με μια κίνηση με βάζει από κάτω του και σπρώχνει δύο δάχτυλα μέσα μου.
"Τόσο υγρή..Τόσο έτοιμη."ψιθυρίζει.
Τότε φοράει ένα προφυλακτικό και μπαίνει απότομα μέσα μου.
"Ααα.."τσιρίζω.
Αρχίζει να κινείται με γρήγορο ρυθμό προκαλώντας μου πόνο αλλά και απόλαυση.Σκύβει το κεφάλι του και το στόμα του φυλακίζει τη μια θηλή μου.Την πιπιλάει και ύστερα την δαγκώνει δυνατά.Η ανάσα μου βγαίνει ακανόνιστα καθώς το σφυροκόπημα του γίνεται όλο και πιο βίαιο.Το σώμα μου τρεμουλιάζει και αυτή τη φορά τελειώνω φωνάζοντας στην κυριολεξία το όνομα του.Με ακολουθεί και εκείνος και νιώθω το βάρος του σώματος του πάνω μου.
Είμαστε και οι δύο λαχανιασμένοι και το μόνο που ακούγεται είναι οι ανάσες μας.
YOU ARE READING
Με τρελαίνεις.
RomanceΤι γίνεται όταν τα δυο τελείως αντίθετα άκρα συναντιούνται? Αλέξης: Ένα φαινομενικά κακομαθημένο πλουσιόπαιδο που έχει μάθει να διεκδικεί και να παίρνει πάντα αυτό που θέλει,χωρίς να υπολογίζει τους άλλους και τις συνέπειες.Είναι ο αιώνιος σέξι,αλαζ...