Arkadaşlar bu kadar beğeni yeterli değil ama olsun buyrun ikinci bölüm.
Haber yeryüzündeki meleklere ulaştığında onca hazırlık ve zahmet nihayet, yerini heyecanlı bekleyişe bıraktı.
Sonunda Maric ve Marice, meraklı gözler eşliğinde ilk adımlarını attılar yeryüzüne.Onların etrafa,melejlerinse onlara bakışlarındaki hayret,birbirinden biraz farklıydı sanki.Fakat aynı zamanda bu fark, beklediğini bulmakla bulmamak arasındaki dağ gibiydi.Neyse ki Mikail'in emri anında yetişti:"Siz,işinize bakın!"
Allah'ın,Maric ve Marice'den evvel yarattığı bir şey daha vardı.Aşk!Ve o aşk,Tarnüs ismindeki ilk erkek çocuklarını meyve verdi.Sonra da onun erkek ve kız kardeşlerini...Yıllar yılı takip etti...Maric ve Marice ölmüşler,tüm nesillerin yükünü ise oğulları Tarnüs'e bırakmışlardı.
Ve bir gün, semanın kapıları büyük bir gürültüyle çalındı.Görevli melekler merakla sordular:
–Kimsin ve ne istiyorsun?
Elçi,önceki kapılarda verdiği cevabı tekrarladı:
–Rabb'imin emriyle geldim.Yeryüzüne iniyorum.
Kapılar açıldı.Melekler ne soru sordular ne de cevap aldılar.
Elçinin yeryüzüne iner inmez ilk işi Tarnüs'ü bulmak oldu.İlk defa melek gören Tarnüs her ne kadar büyülense de korkmuştu.Durumu fark eden elçi gülümsedi:
–Korkma Tarnüs!Seni müjdelemeye geldim.
–Müjde mi?Neyle?
–Elimdeki levha,Yaradıcının sana ve halkına mesajıdır.Umarım ona uyar ve doğru yoldan sapmazsın.
–Tamam da babam bana hiç bundan bahsetmedi.
–Peki baban sana hiç kendi babasından söz etti mi?
–Hayır.
–Etrafına bak.Bunca düzeni baban mı yaptı?
–Daha önce bu soruyu kendime defalarca sordum.Hep bir şüphem vardı.
–Şimdi beni dinke:Baban Maric'i dumansız bir ateşten yaratan, ondan annen Marice'ye hayat veren,sonra ikisini sebep kılıp sizi dünyaya getiren ancak ve ancak Allah'tır.
–Allah ...Allah....Allah...
Birden ağzından döküldü bu kelime.Heyecanla halkının arasına dönen Tarnüs,her şeyi anlattı.Herkes Tarnüs'e inanıp onunla beraber iman ettiler.Tarnüs'ün tebliğ ettiği tüm yasaklara itaat ettiler.Tam dört bin yirmi yıl...Fakat bu kadar yıl sonra bir gün, içlerindeki kötülük kupırdanmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Severse
ParanormalArkadaşlar sürükleyici bir kitaptır.Ben bile bazen devamını merak ediyorum.Konusu, şeytanın büyük değişimi.Önce Allah a kulluk ediyor sonra baş kaldırıyor.Bu değişimi melekler de dahil çok güzel bir biçimde anlatıyorum.Cenk Enes Özer den esinlendim...