Selam arkadaşlar.Çok çok heç yükledim, farkındayım.Yazılılar bitti.Zaman buldukça yeni bölüm gelir.+100 vote herkese teşekkürler...Buyrun yeni bölüm...
...
Ruinas'ı ikna etmek!Aslında bu sanıldığı kadar kolay değildi.Nerede olduğunu bilmekbile başlı başına bir işti.E ne de olsa Ruinas'tı bu!Onu tanımayan kimse yoktu...ve ama gören de...Halkın arasına karışmaz,gece yatmaz gündüz uyumaz bir tipti.
Hablis işi sağlama almak için aramaya,Ruinas'ın evi diye bilinen ancak pek uğramadığı derme çatma barakadan başladı.Kapıdaki örümcek ağları,uzun süredir içeri kimsenin girmediğini gösterdiği gibi dışarı kimsenin çıkmadığı anlamına gelebilirdi.Hablis kapıyı çaldı, çaldı...Kimseden cevap gelmiyordu.Hablis en sonunda kapıyı açtı ve içeri şöyle bir göz attı.Köhne kapının gıcırtısından sağa sola kaçışan birkaç fareden başka kimse yok gibiydi.Ruinas burada olmadığına göre her yerde olabilirdi.
Hablis belki gören olmuştur diye kalabalığın arasına karışıp tek tek sormaya başladı, ta ki bir ipucu bulana kadar:
– Ruinas'ı gördün mü?
– Evet, bir iki gün önce...Benden biraz pirinç ekmeği aldı.Yolculuğa çıkar gibi bir hali vardı.
– Peki ne tarafa gittiğini görebildin mi?
– A, evet!Unuttuğu parasının üstünü vermek için peşinden koştum.Sanırım şehrin kuzeyine doğru gitti.
....
Hablis Zelemar Dağlarına az kala durdu.Yola baktı.Zirveye kadar tırmandı.İşittiği belli belirsiz sese doğru yönelip yeterince yaklaştığında, önündeki kayanın ardından gelen, hıçkırıkların eşlik ettiği bir yakarış duydu.
– Ruinas!
– Kim var orda...??
– Benim Hablis!
– Hangi Hablis?
– Hamün'ün can dostu Hablis...
Ruinas ufka baktı.
– Ruinas senden bir şey istiyorum.
– Ne?
–Senden çocuklarımızı eğitmeni istiyorum.
–Ne! Ben mi! Hah! Şaka olmalı...
...
–Peki tamam ... Yardım edeceğim...
.......
Devamı yarınaaaa.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan Severse
ParanormalArkadaşlar sürükleyici bir kitaptır.Ben bile bazen devamını merak ediyorum.Konusu, şeytanın büyük değişimi.Önce Allah a kulluk ediyor sonra baş kaldırıyor.Bu değişimi melekler de dahil çok güzel bir biçimde anlatıyorum.Cenk Enes Özer den esinlendim...