1. Ano, tvořím na zakázku. Nejsem však všeuměl a může se stát, že nevytvořím cover podle vašich představ a nebo nebudu mít čas - do budoucnosti nevidím.
NOVĚ: Pořadník - Beru max. 5 lidí.2. Je přísně zakázáno kopírovat (Ve vašem případě screenšovat a pak ořezat) veškeré covery. Je a bude to pouze MÁ tvorba a nerada bych někde viděla, že jí někdo vydává za svou. Co se týče použitých obrázků, tak je vždy budete mít pod hlavní obálkou.
K tomuhle se ještě vztahuje: Buďte si prosím skutečně jistí zda daný cover chcete a máte k němu už třeba předem vymyšlený příběh a nebo jej máte skutečně v plánu psát. Přijde mi trochu smutné abych udělala cover na který se bude někde „prášit", místo toho aby byl využit.
+ Knihu po předání coveru publikujte do 7 dnů. Jestliže máte nějaký problém (dovolená, škola, atd..), napište mi to a domluvíme se.
+ Jestliže mi napíšete, že příběh máte již předepsaný a čekáte pouze na obálku, tak knihu s mou obálkou prosím zveřejněte do 2 dnů! Budu si to hlídat.3. Tvořím v programu GIMP 2 a Photoshop CS6.
4. Nebudu tvořit nic příliš erotického, je to proti pravidlům Wattpadu.
5. Pokud přijmu vaši žádost ve které bude stát že chcete na coveru, teď plácnu, Justina Biebera a Selenu nebo Justina se slonem, tak v tom nevidím žádný problém. Vesměs je mi fuk, kdo na coveru bude, jediná výjimka se týká gay shipů mezi kpop idoly. Těchto coverů se zdržuji z osobního důvodu nechuti k tomuto 'trendu.' Pokud se však jedná o povídky, kde není jejich vztah nijak nechutně vyložen s tím, že jeden je dě*ka toho druhého a podobně, tak s tvorbou coveru nemám tak velký problém. (Kpop mám velice ráda a pochopte, že když nemám ráda shipy mezi nimi, tak mi prostě vadí dělat na to i obálky :D)
+ Dělat covery na ostatní shipy mi nevadí (Drarry, Snarry, Larry,....)
+ Nedělám obálky na FF s youtubery, teen fikce typu 'Tábor' atp, kreslenými pohádkami (My Little Pony, Winx, Witch, Pokémony a jiné kreslené či anime, atd,...) -> Legenda Korry, o Aangovi a podobné mi nevadí.6. Každá obálka je zde v miniatuře o rozměrech 400x257, tudíž je menší, než originál. Nedoporučuji jej screenovat, protože je to za 1. zakázané a za 2. budete to mít rozmazané.
8. VAROVÁNÍ: V této knize jsou pouze již hotové covery, které jsem udělala na objednávku, nejdou proto zamluvit.
9. Ne vždy se budu držet vašeho zadání, protože nemáme stejné mozky a já nemůžu vědět, jak a co přesně myslíte. Pokud chcete, abych dodržela co nejvíce vašich podmínek, napište to. Napište jaký cover přesně chcete, pokusím se dodržet co nejvíce bodů.
+ Ne vždy můžu vaší objednávku přijmout. Pokud se mi nebude líbit vaše zadání, nebo mě již předem k obálce nic nenapadne, objednávku vám nepřijmu.
+ Pořadník vyplňujte jako slušně vzdělaní lidé a prosím ne jako děti v předškolním věku.10. Chovejte se prosím slušně. Nejsem stroj, abych třeba stíhala dvacet coverů za den. Proto mi prosím nepište 'A když už bude cover?' ten samý den, co jste si o něj zažádali. Až cover bude, tak bude. K tomu se i vztahuje to, že opravdu nehodlám dělat každý týden cover k jedné a té samé vaší povídce jenom proto, že ten první už se vám nelíbí, nebo že vyšel z "módy."
11. Prosím o to, abyste si neobjednávali cover u více lidí najednou. Počkejte si, až vám ho udělám já a pokud se nebude líbit, můžete zkusit jiného grafika.
12. Žádný z mých coverů, který vám udělám, prosím neupravujte a pokud jej po nějaké době přestanete používat, napište mi to do soukromých zpráv, díky.
13. Nedělám covery na knihy typu: 100 Důvodů proč ...., Fakty o něčem/někom, Rady, Stěry, Photo about...., atd.... ani na žádné RPG hry.
- Objednávky obálek na recenze jsou ale vítané!14. Objednávky mi prosím pište POUZE do komentářů sem pod tuto kapitolu. Na objednávky v soukromých zprávách NEODPOVÍDÁM.
15. Nedělám obálky těm, kteří se zde sami věnují grafice.
1. Název knihy: Musí být srozumitelný a ne přehnaně dlouhý
2. Krátký popis o tom, o čem příběh přibližně bude
3. Postavy: max. 4
4. Vydané příběhy pro mě mají přednost. U nevydaných příběhů chci jistotu, že cover skutečně vydáte, nechci plýtvat časem nad něčím, co nakonec smažete. Pokud je kniha zveřejněná či ne, napište mi to.
5. Pod popisem knihy prosím o uvedení mé přezdívky, jakožto tvůrce coveru.
6. Upřednostňuji vlastní vyhledávání fotek na danou slavnou osobu, kterou si vyberete.
Název příběhu
Kdo má být na coveru (Např. Emma Watson, Justin Bieber, Cara Delevingne) - (Př. „Chtěla bych prosím Barbaru Palvin s vyjícím vlkem.")
Vaše přezdívka
Vaše zadání (Popis)
No, a to je zřejmě asi všechno. Pokud bych sem na začátek něco přidala, dám vám určitě vědět skrze další části/kapitoly.
ČTEŠ
APOCALYPSE | Cover Book | CLOSED
Random!UZAVŘENO 18. 07. 2018! CLOSED FOREVER - Tvořím v Gimpu 2, Photoshop CS6 - 4. 5.- 8. 5. 2018 probíhaly rekonstrukce. - ± prosinec 2016 - Začátek práce s grafikou na Wattpad - 1. kniha