Oblíbené téma, oblíbený herec i herečka, oblíbený film. Nemohla jsem to odmítnout :D
Postavy: Thomas Brodie-Sangster, Dove Cameron
Originál
Tímto bych tuhle knihu definitivně uzavřela. Další knihu, tedy Covers II, publikuji určitě do konce týdne. Zbývá mi tam poslední objednávka pro Undead-Wolf <- Tvůj cover bude nahrán už v nové knize. A následně tam pak přibudou další lidé, které jsem přijala jako poslední v první kapitole.
Nové objednávky teď NEPŘIJÍMÁM a dosavadní pořadník bude odstraněn. Nový bude až v další knize. Pokud tuto knihu sledují ti, kteří mi psali o cover do soukromé zprávy, tak mám všude napsáno, že na objednávky nebo na otázky 'Mohl/a bych tě poprosit o cover?' - NEODPOVÍDÁM. Tak mi tam prosím nepište, díky :DChci vám všem moc poděkovat za podporu v komentářích, za hvězdičky a sledování u této grafické knížky, která se během pár měsíců neskutečně zvedla. Chci poděkovat všem, kteří doporučili mou grafiku na facebooku. To, co jsem viděla, tak jsem vám dala na komentář srdíčko a nebo vám tam 'osobně' poděkovala. Neskutečně si toho vážím a vykouzlí mi to úsměv na tváři, když někde takové komentáře vidím <3.
Taktéž chci poděkovat Joy McGee, protože díky ní jsem s grafikou tady vlastně začala. Takže děkuju <3.
Velké dík patří stálým zákazníkům. Jsme taková miniaturní rodinka tady už :D.
Užívejte si prázdniny, buďte opatrní a lovískujte všechny <3.
Gipi
ČTEŠ
APOCALYPSE | Cover Book | CLOSED
Random!UZAVŘENO 18. 07. 2018! CLOSED FOREVER - Tvořím v Gimpu 2, Photoshop CS6 - 4. 5.- 8. 5. 2018 probíhaly rekonstrukce. - ± prosinec 2016 - Začátek práce s grafikou na Wattpad - 1. kniha