⚠Oznámení⚠

127 23 17
                                    

Stala se taková nemilá, ovšem běžná, věc. Určitě každý grafik, který se zde na wattpadu věnuje coverům  delší dobu, zažil aby jeho cover nebyl absolutně nikdy použit a nebo ho zahlédl jednou a když si to hodlal zkontrolovat, tak byl cover i s příběhem najednou pryč.
Bohužel i mně se to stalo a jsem taková že, pokud se to stalo jednou, tak jsem to neřešila. Maximálně jsem slušně napsala autorovi knihy, kam se ten jeho příběh s mou obálkou poděl. Často jsem měla štěstí a autor mi odepsal, ale to bohužel neplatilo o všech. (Ty můžete najít v bloku.)

Abych přivedla vše na pravou míru: Chápu, že někteří děláte přijímačky, maturity, jiné zkoušky, chodíte třeba už na brigády či máte doma dusno. To naprosto akceptuji a nevadí mi počkat. Ale opravdu mě nebaví být v té hnusné nevědomosti, kdy si pořád dokola říkám, zda jsem náhodou ten cover nedělala zbytečně. Nechci abyste se mi svěřovali - do vašich záležitostí mi nic není. Ale stačí jen náznak. Někdo mi napíše, že příběh s obálkou publikuje do pár dní, ale ono se tak nestane. A ani tomu člověku nestojím za to, aby se mi ozval. K tomuhle se vztahuje i to, že se mi ještě nestalo, aby mi někdo napsal, že mou obálku přestal používat, i když to mám jasně napsané v pravidlech. Příběh zmizí i s obálkou a já pak nevím co si o tom mám myslet, jelikož jsem i zažila, že jeden den byl příběh s mou prací zveřejněný a druhý den byl fuč.

Rozhodla jsem si dát od grafiky krátkou PAUZU.

Info pro ty, jenž si cover objednali před touto zprávou: COVER VÁM UDĚLÁM

Jinak teď už žádné objednávky přijímat NEBUDU asi až do začátku května. Teď mám taky docela fofr ve škole a následující poslední týden praxí.

UZAVŘENÍ OD 18. 4.

PS: Jeden člověk, jehož jméno nebudu zmiňovat mi napsal, proč stále dělám covery pro Alkieru, když zatím publikovala jen dva příběhy s mými obálkami. Tak abych to vysvětlila pro všechny a nedocházelo k nedorozuměním: S Alkierou se známe osobně, chodily jsme spolu na základku a je to moje nejlepší kamarádka, takže tady je prostě celkový ten vztah jiný, zda mě chápete :D

PPS: Ti, u kterých se stalo pouze jednou, kdy mou obálku přestali úplně používat (s tím, že publikace trvala opravdu krátký čas) a nedali mi vědět, do bloku nepůjdou, ale cover už vám neudělám.

Děkuji za pochopení, Gip

APOCALYPSE | Cover Book | CLOSEDKde žijí příběhy. Začni objevovat